BIY AD

27 Mart 2010 Cumartesi

26 Mart Programı

27 Mart Cumartesi 01:00 / Minnesota Timberwolves - Orlando Magic
27 Mart Cumartesi 01:00 / Utah Jazz - Indiana Pacers
27 Mart Cumartesi 01:00 / Washington Wizards - Charlotte Bobcats
27 Mart Cumartesi 01:00 / Denver Nuggets - Toronto Raptors
27 Mart Cumartesi 01:00 / Atlanta Hawks - Philadelphia 76'ers
27 Mart Cumartesi 01:30 / Sacramento Kings - Boston Celtics
27 Mart Cumartesi 02:00 (NBA TV) / Los Angeles Lakers - Oklahoma City Thunder
27 Mart Cumartesi 02:00 / Detroit Pistons - New Jersey Nets
27 Mart Cumartesi 02:30 / Miami Heat - Milwaukee Bucks
27 Mart Cumartesi 02:30 (NTV) / Cleveland Cavaliers - San Antonio Spurs
27 Mart Cumartesi 03:35 (NTV Spor) / Northern Iowa - Michigan State
27 Mart Cumartesi 04:00 / New York Knicks - Phoenix Suns

İki tane fıstık gibi maç var NTV ve NBA TV'de. Pek fazla yorum yazamıcam ama Durant bu sezon Artest'e karşı çok zorlanmıştı ve son 2 maçtır izlediğim Lakers'da Artest'in abes bir seviyede savunma yaptığına şahit oldum. Durant'in lakabı Durantula ama Artest'in her yerden eli kolu çıkıyordu iki maçtır. Staples Center'da olsa çiğ çiğ yer Durant'ı derdim ama deplasmanda o kadar emin konuşmak, hiçbir oyuncu/takım (zaten Lakers hakkında birşey demedim ama olsun) için doğru değil.

NTV'deki maçta ise Spurs'e hiç güvenmiyorum. Her büyük takıma karşı itinayla yeniliyorlar. Sıradaki de Cleveland gibi duruyor. Lakers ve Celtics'e mesajı veren Cavs'in aslında Spurs'e mesaj vermesine bile gerek yok şu anki haliyle. 15 gün kadar önce Shaq ve LeBron'dan yoksun kadroyla yenmişlerdi onları. Üstelik Jamison da maçı yarım bırakmıştı. Şaka gibiydi kısacası Spurs açısından. Spurs için tek avantaj AT&T Center'da olması maçın ama Lakers'a karşı sökmemişti bu. Ondan önce de deplasmanda Magic'e ve Hawks'a yenilmişlerdi. Artık yeter deyip bugün bir direniş göstereceklerdir. En azından öyle umuyorum.

Northern Iowa hakkında bilgim yok ancak Michigan State'in ne kadar acaip top kayıpları yaptığını ve baskı altında ezildiğini yazmıştım. O nedenle NTV Spor'daki maça da ara ara bakmayı planlıyorum meraktan.

1 FARKLI FIKIR:

KskHyTr dedi ki...

Ginobili... Beğenirdim kendisini ama o kadar sakatlıktan sonra bu performans saygım bir kat daha arttı...