BIY AD

23 Mart 2010 Salı

Cavs'e Yardım Geldi

Ilgauskas bir aylık bekleyişin ardından, eski takımı Cavs ile yeniden sözleşme imzaladı. Sezonun kalan maçları için yaklaşık 150.000 dolar alacakmış Big Z. Gerçi başlıkta yardım diye yazdım ama 7 maçtır kazanan takıma ne yardımı ki bu? Yine de tabii Varejao'dan başka uzunu olmayan Cavs için gereken bir hamleydi daha önce belirttiğim gibi.

Ilgauskas gibi, bir oyuncunun takasla takımdan gönderildikten sonra eski takımına dönebilmesi konusunda şurada birşeyler yazmıştım. Hala aynı kanıdayım. Bu hamleyi toptan yasaklamaktansa, hem oyuncuyu hem takımını maddi yönden bir yükümlülüğün altına sokmak gerektiğini düşünüyorum. Daha detayını linkini verdiğim yazıda bulabilirsiniz.

4 FARKLI FIKIR:

Gençer Başeğmez dedi ki...

cle'nin şampiyon olması için gereken hamle buydu bence. stern'e ağır küfür gerek. şut atan, pas veren, zeki bir uzun geldi, yaşlı da olsa katkı verecektir takıma.

Unknown dedi ki...

Z'nin cavs'e tekrar katilcak olmasini abartmamak lazim. durust olmak gerekirse cavs'e verebilecegi cok fazla bir katki kalmadi artik. playofflarda ne dwight howard'i ne de lakers uzunlarini savunabilcek kapasitede degil. artik cok agirlasti. acikcasi bu geri donusun esas nedeni saha icinden cok saha disi sebepler. sonucta bu takimin formasini en cok giymis ve takimla ozdeslesmis bi oyuncudan bahsediyoruz. yillarini verdigi bu takimla olasi bi sampiyonluk yasamayi hakediyor gercekten.

Gençer Başeğmez dedi ki...

2 orta mesafe şutun playofflardaki önemini bilen herkesin olumlu takviye olarak yorumlayacağını düşünüyorum bu geri dönüşü.

Adsız dedi ki...

bencede falza abartılmış bu adam bu sezonda dahil yıllardır bu takımda değil miydi zaten. neden extra bir katkı olsun ki? bence eğer 15dk üzrei alırsa işleyen rotasyonu bozup zarar verir.