BIY AD

25 Mart 2010 Perşembe

Trip At, 39 Dakika Oyunda Kal

Dün Andray Blatche'in, Saunders ile yaşadığı sürtüşmeye değinmiştim ve yazının sonunda da "Ben olsam 5 maç yanımda oturturum" demiştim. Saunders ise "Helal olsun evlat, hep böyle ol" diyerekten 39 dakika süre verdi genç oyuncuya dün gece. Yahoo'nun ünlü yazarı Wojnarowski bunun üzerine bir yazı kaleme almış. Saunders ve Wizards'a vermiş veriştirmiş. Hatta eleştirinin dozu biraz fazla kaçmış bile olabilir. Ben de dün haberi yazdıktan sonra, Blatche'in oynaması halinde buna benzer bir yazı yazmayı planlamıştım. Wizards'ın Arenas konusunda değil ama daha çok Saunders'a değinecektim. Hatta Woj'un yazısında verdiği Rasheed olayına bile yer verecektim. Yazıyı okuduktan sonra farkettim ki, benim yazacaklarım Woj'un düşünceleriyle fazlasıyla örtüşecek. Bu yüzden, yukarıda link'ini verdim. Okuyun, oldukça güzel bir yazı.

Geçmişte Rasheed'in Saunders'ı aşağılamasını bir kenara bırakıp, ben de şu örneği vereyim. Sezon başında ilk 5'ini komple oyundan alıp, oyuncularına ders veren Saunders nerede, 23 yaşında 10 maç iyi oynayınca bir tarafları kalkan oyuncusuna ceza veremeyen Saunders nerede?

1 FARKLI FIKIR:

bigben dedi ki...

2005-06'da F. Saunders'la birlikte franchise rekoru kırmıştı Pistons (64-28). İnanılmaz bir sezondu. Rakiplere potayı göstermiyorduk. Top paylaşımı kusursuzdu. Fakat oyuncular eskisi gibi gülmüyordu çoğu zaman. Birşeyler oluyordu...

Ben Wallace takımı terkedince olan biten anlaşılmaya başlandı. Koçun, oyuncularla arasında sorunlar olduğu yazılıyordu, ki Pistons takımı Bad Boys olarak anılsa da bünyesindeki oyuncular insani yönleriyle ligin en temiz elemanlarıydı. Teknik faul rekortmeni Rasheed'in bile, ligin en yardımsever şahıslarından olduğunu bilmeyen yoktur.

Neyse, kısacası Saunders'ın taktik-teknik artıları olabilir ancak iletişim konusunda sorunlar yaşadığı aşikar...