BIY AD

26 Mart 2010 Cuma

Günün En İyileri - 17, 18, 19, 20 Mart

17 Mart:

Link

Dwight Howard her maç bir tane sokuyo zaten bu oturarak yaptığı atıştan. Utah'ın takım halinde paslaşması mükemmel ve günün en iyisi bence. Jonny Flynn kime karşı smaca kalktığını zannetmiş veya kendisini ne zannetmiş acaba? Aaron Brooks'un 7'de 7 üçlüğü etkileyici elbette. LeBron'un alley-oop'u da yine harika. Maç içinde bu tarz smaçlar bastıkça insanlar o smaç yarışmasına girmediği için daha da üzülüyor.

18 Mart:

Link

Wade'in Magic defansını yararak bulduğu turnike ile Wright'ın çabası ile başlayan ve alley-oop smacı ile biten pozisyon fena değil ama sıradan bir gün diyebiliriz. Zaten bir Perşembe'den genelde daha fazlası çıkmıyor.

19 Mart:

Link

Ibaka'nın takip smacı ile Tolliver'ın George Hill'e yaptığı blok oldukça güzeller. Tolliver'ın bir de topu tutması ekstra bir etkileyicilik katıyor. İnsan insana yapmaz yani onu. Kobe'nin bakmadan, arkasına verdiği pasın basket faulle bitmesi hoş olmuş. LeBron'un artık her maç 7 tane koyduğu bloğu Kirk Hinrich göz göre göre yedi. Yanındakine verse sayıyla dönecekler. Budinger'ın smacını canlı izlemiştim. Baya baya kaşlarımı kaldırıp televizyona hayret içerisinde bakmıştım. O nasıl bir zıplamaktır öyle? Josh Smith'in harika smacında, Theo Ratliff "ne de olsa poster olduk, bari tam olalım" demiş. İnsan bir bloğa çıkar veya hiç gitmez oraya, ki Josh Smith her ne kadar insan üstü bir atletizme sahip olsa da Ratliff'in oldukça iyi bir blokçu olduğunu biliyoruz bu yaşında bile. Joe Johnson, Bobcats'in müthiş savunmasına rağmen, iki el üzerinden çok zor bir şutu sokuyor, takdir edilesi. Ama bu son saniye atışları ekstra zor olmadıkça veya playoff'larda gerçekleşmedikçe bana nedense yavan geliyor. Onun yerine müthiş bir asist veya inanılmaz bir smaç veya harika bir takım oyunu görmek daha memnun ediyor beni.

20 Mart:

Link

Carmelo'nun atışı belki güzel gözükmüyor ama bunu da canlı izlemiştim "Yok artık!!" diye tepki vermiştim. Bu atışın zorluk seviyesi gerçekten çok yüksek. Hakim Warrick'in bu ligdeki en atletik oyunculardan biri olduğuna artık herkes inanmıştır herhalde. Deron Williams'ın pas fake'i çok güzel gözüküyor ama efektifliği ne kadar yüksek tartışılır. Devin Harris'in turnikesini yeni gördüm şimdi. İnanılmaz zor bir turnike. Herkes pas vereceğini zannederken, havada asılı kalıyor ve Bosh'un arkasına elini uzatıp turnikeyi bırakıyor. Tabii pas vermemesi doğru karar mı tartışılır. Wade'in mükemmel bir zamanlamayla topu arkasından geçirerek savunmayı delmesi ve bıraktığı turnike güzel, çok nadir gördüğümüz bir hareket ama Wade'in bunu yapması nedense beni çok da şaşırtmadı. Chandler'a koyduğu blok bana göre çok daha özel bir hareket, hem de arkadan yetişerek...

1 FARKLI FIKIR:

oscar dedi ki...

o kadar bekledim 17'sinde 1.lige bosh'un fade-away'ini koymuslar. adam zaten her mac 3-4 tane yapmazsa nerde kaldi onun starligi. cok daha gosterisli bi sey beklerdim.