BIY AD

31 Ekim 2010 Pazar

Günlük Tahminler - 30 Ekim

Indiana İlk Yarı -2.5 (İddaa)

Evinde doğunun güçlü takımlarından ikisine karşı aldığı mağlubiyetlerle sezona başlayan Philadelphia bu gece Indiana'nın konuğu olacak. Geçtiğimiz yıl diş geçirebileceği takımlara karşı evinde, temposunun da etkisiyle süratli başlayıp skor üretmede güçlük çekmeden oyunu domine ederdi Indiana. Takım çok vasat olduğundan elle tutulur tek olumlu özellikleri de buydu belki. Spurs'e karşı deplasmanda, ilk yarıda 65 sayı üreterek aynı şekilde oynayabileceklerini gösterdiler. Bu sene ilk defa seyircileri önüne çıkacakları maçta da benzer bir başlangıç bekliyorum kendilerinden. Rakipleri daha ne olduğunu anlayamadan ilk darbeyi vurmalarını bekleyeceğiz ve en azından Sixers karşısında bunu yapacak güce sahipler.

Amare Stoudemire 33 Sayı + Rebound ALT (Betsson)

Camby ile Aldridge ikilisine karşı Amare'nin zorlanmasını bekliyorum. Geçtiğimiz sene Suns temposunda ve Nash ile oynarken bile Portland'a karşı bu baremi geçememişti kolay kolay (Camby takasından sonra). Portland'da bir değişiklik olmadı hala ligin iyi savunma yapan takımlarından biri ve çok düşük tempoda oynuyorlar. New York'unda Amare'ye "Al maç başına 50 top kullan" modunda can simidi muamelesi yapmadığını hatırlayalım. D'Antoni'nin sistemi zaten buna izin vermiyor. Bütün bunlar Amare'nin alt olmasını sağlamalı diye düşünüyorum. Ayrıca daha dün Celtics ile deplasmanda maç yaptıklarını de hatırlatalım. Portland dinlenmiş olarak geliyor. Bana göre tek eksi nokta Amare'nin evinde olması. Bu bahisi beğenmeyenler belki Portland -3.5 handikap ile kazanır bahisine yönelebilir.

NOT: Tahminlerimizin oluşturacağı olumlu veya olumsuz durumlardan KP ailesi olarak sorumluluk kabul etmeyeceğimizi ve Türkiye'de yasal olmayan sitelerdeki bahisleri yurt dışındaki okurlarımız için değerlendirdiğimizi belirtmeliyim.

3 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

teşekkürler tahminler için.

Joakim Noah üstü 22.5 Sayı + Rebound

bahsi hakkında ne düşünüyorsun?

Bitcoin Türk dedi ki...

Amare bahsine alt girmek çok riskli diye düşünüyorum. 4'te 4 gidiyorsunuz, sanırım bugün bir fire verilecek. Alt da olsa üst de olsa şaşırmam, çok sınırda gibi duruyor.
Indiana bahsini aldım, hakkımızda hayırlısı olsun.
Noah 22.5 S+R üstü bana da mantıklı geldi.

sabonis dedi ki...

o gün gözüme en güzel ne gözüküyosa yazıyorum. Noah konusunda ise: Gayet güzel duruyor açıkçası.