BIY AD

31 Ekim 2010 Pazar

Günlük Tahminler - 31 Ekim



Blake Griffin 30.5 Sayı + Ribaund Alt (Betsson)

Çaylak Griffin'in çıktığı iki maçın da büyük bölümünü izleyen biri olarak diyorum ki eğer bir aksilik olmazsa ROY ödülünü alacaktır, ayrıca dış şutunu biraz geliştirirse uzun yıllar keyifle izlenecek bir oyuncu geliyor. Ben kendisine hayran kaldım açıkçası. Ama bu gece, yalnızca eşleşmesinden dolayı bir sıkıntı yaşayacağını düşünüyorum. Kendisi bugün belki de ligin durdurulması en zor uzunu olan Nowitzki'yi savunacak. Nowitzki hücumda dışardan da top alabildiği için Griffin'i potadan uzaklaştırmasını ve böylece en azından savunma ribauntlarında Griffin'i etkisiz kılmasını bekliyorum. Ayrıca ligin en çok faul alan oyuncularından Nowitzki ile tecrübesiz Griffin eşleşince Griffin'in faul problemine girmesi de bir hayli olası.

Golden State İlk Yarı +6.5 (İddaa)

Sezona bomba gibi girip ilk iki maçını kazanan Golden State, deplasmanda güçlü Lakers ile karşılaşacak. Belki birkaç ay sonra olsa bu bahisi tavsiye etmezdim ama Lakers her ne kadar ilk iki maçını kazansa da şimdilik rölantide gidiyor gibi. Ayrıca preseasonda yaklaşık bir hafta önce bu iki takım üst üste iki kez karşı karşıya geldi ve Lakers gerçekten çok zorlandı bu maçlarda. Tabi ki bu tam anlamıyla bir ölçü kabul edilemez ama açılan barem fena görünmüyor. Hele bir de Lakers maçın başında rakibini küçümseme gibi bir hataya düşerse önde bile kapatabilir Warriors devreyi. Denemekte fayda var bu bahisi de. (Bu bahise olan güvenimizin biraz düşük olduğunu belirtmeliyim.)

NOT: Tahminlerimizin oluşturacağı olumlu veya olumsuz durumlardan KP ailesi olarak sorumluluk kabul etmeyeceğimizi ve Türkiye'de yasal olmayan sitelerdeki bahisleri yurt dışındaki okurlarımız için değerlendirdiğimizi belirtmeliyim.

3 FARKLI FIKIR:

mert dedi ki...

aslında bu akşam al jefferson'a da alt bahisi oynanabilir Sayı + Ribaund 27.5 tan. iyi performans göstereceğini sanmıyorum jefferson'ın thunders'a karşı.

Adsız dedi ki...

curry oynamıyor yalnız bugünkü maçta.

Unknown dedi ki...

griffin 3.5 attırsada kazandık yine teşekkürler tahminler için :)