BIY AD

26 Haziran 2009 Cuma

Draft Analiz - 1. bölüm

Drafttan önceki yazımda izlediğim oyunculara değinmiştim. Burada da daha çok seçimlerinin takımlara uyumuna değineceğim. Ayrıca bir önceki yazıda atladığım Hansbrough ve Hill için de ufak birşeyler karalayacağım.
Önceki yazıya bakmak isteyenleri şöyle alalım: http://konyaliportlandlilar.blogspot.com/2009/06/ksa-ksa-drafttaki-yetenekler.html

Clippers: Normalde draft'ta takımın eksiklerine göre oyuncu seçilir. Ancak Griffin ile diğerleri arasında neredeyse bir uçurum var diyebiliriz. Hal böyleyken en iyi oyuncuyu takıma katmak gereklidir. Ayrıca Clippers'ın kadrosunda bir gerçek anlamıyla eksik bir pozisyon da bulunmuyor. Kısacası doğru seçimi yaptılar. Şimdi sırada, Griffin'e süre verebilmek için Kaman veya Randolph'u ellerinden çıkartmak var.
Grizzlies: Gerek takımın durumu, gerek benim Thabeet'in elde patlamaya en yakın oyuncu olmasını düşünmemden dolayı, fazla uzatmayacağım. Bu adamın NBA'de sağlam uzunlar arasında anılacağını hiç sanmıyorum. İnşallah Thabeet beni yanıltır da NBA'deki uzun kıtlığında, onu zevkle izleriz.

Thunder: Bana göre mükemmel bir seçim oldu Harden, çünkü şutör guard mevkisinde büyük sıkıntıları vardı. Ayrıca Harden'ın Westbrook-Green ve Durant üçlüsünün yanına gelmesi onun için de büyük bir şans. Hedefi 3-4 yıl ileride olan bir takımda kendini geliştirecek.

Kings: Rubio'yu almalarını istiyordum ve öyle yapacaklarını düşünüyordum. Evans'ı tercih ettiler. Bunun nedeni zannedersem Rubio'nun bonservisindeki bilinmeyenlerdi. Şimdi de Flynn ile Evans arasında gidip geliyorlarmış. Rubio'yu seçen Timberwolves ile bir takas gündemdeymiş. Bence Flynn daha hayırlı olacaktır ama Evans'ın da yeteneklerini yabana atmayalım.
Timberwolves: Gece tam yatmadan evvel Rubio'yu seçtiklerini gördüm. En doğru seçimi yaptılar. Hem de 2. sıraya çıkmalarına gerek kalmadan. Ancak ardından Flynn'i almışlar. Üst üste, iki tane NBA'de ilk 5 olmaları beklenen oyun kurucu almalarına pek anlam veremedim. Yani esasında bu, Flynn'i takas edeceklerini gösteriyor diyebiliriz. Müsait olan en iyi oyuncuyu seçtiler belki de. Sacramento'nun isteği doğrultusunda Evans-Flynn takası gerçekleşirse, iki takım için de çok iyi bir hamle olacaktır. Bu iş olmazsa Wolves ligdeki başka şutör guard'lar için harekete geçecektir.

2 FARKLI FIKIR:

calvin dedi ki...

ilk turda 4 tane gard seçti timberwolves. ty lawsonu takasla gönderdiler denvera ve ellerinde hali hazırda 3 tane sağlam gard var.

rubionun sözleşme sorunları yüzünden avrupada kalma ihtimali çok yüksek. jonny flynn o yüzden draft edilmiş olabilir. takas edilirse wayne ellington edilir bence.

sabonis dedi ki...

Hiç izlemedim ama Ellington daha çok şutör guard oynuyor yazanlara göre. Ellerinde Telfair, Brown, Rubio ve Flynn oldu. Rubio gelmezse böyle devam ederler, gelirse Brown gidici heralde.