BIY AD

27 Haziran 2009 Cumartesi

Draft Analiz - 2. bölüm

Warriors: Curry seçimi tam anlamıyla "cuk" oturuyor takımın sistemine. Crawford'ı da Hawks'a verdikleri için onun yerini doldurabilecek bir şutör aldılar. Ancak Nelson'ın çaylaklara karşı olan tutumunu biliyoruz. O yüzden bu sene çok dakika almasını beklemiyorum. İnşallah deli Nelson yanıltır beni.
New York Knicks: Bana kalırsa Jordan Hill ile iyi bir seçim yapmadılar. Forvet ihtiyaçları için D'Antoni'nin sistemine daha uygun olan Clark'ı tercih etmeleri gerekliydi diye düşünüyorum. Ama tabii Clark'ı da 8. sıradan seçmek ne derece mantıklıydı orası da tartışılır. Hill'in düz bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. NBA'deki uzunların karşısında sayı üretecek kadar komple bir oyuna sahip değil. Ancak kendisini geliştirmeyi başarırsa, çok canlar yakacaktır. Çünkü son derece iyi atletik yeteneklere sahip bir oyuncu.
Şu ana kadar sırayla gittim. Şimdi takımları hakkında pek yazacak birşeyim olmayan Henderson, Hansbrough ve Derozan'a değinelim. Jordan'ın geçmiş seçimleri yüzünden, beğendiğim Henderson'dan şüphe eder oldum. Duke'tan gelen bu genç, Bobcats'in hızlı sistemine çok iyi uyacaktır. Augustin ile beraber kenardan gelip enerji vereceklerdir takıma.
Hansbrough ise Jeff Foster'ın daha da çok mücadele edeni ve bunun yanında hücumda daha yeteneklisi diyebiliriz. Yetenekleri onu özel bir oyuncu yapacak düzeyde olmasa da savaşçılığı ile kendisini taraftara çok sevdirecektir. Lakabı boşuna "Psycho T" değil. Bu tür adamları her zaman takdir etmişimdir. Yine de Pacers'ın uzunlarının yanında, bu sezon dakika alması zor gibi duruyor.
Derozan'ın ise müthiş bir sıçrama yeteneği var. Ancak bir şutör guard için şutları gerçekten çok kötü. Bunun üstüne giderse, potansiyeli oldukça yukarılarda.

0 FARKLI FIKIR: