BIY AD

23 Haziran 2009 Salı

Icimizdeki Superstar

Oncelikle bu yazi Turkce karakter icermeyecegi icin ozur diliyorum, sartlar maalesef boyle gerektiriyor.

Az once SporMAX'te Hidayet'le yapilan bir roportaji izledim ve buraya Hidayet'i koymaya karar verdim. Yildizimiz, son 2 senedir gosterdigi performans ile NBA'in saygi duyulan oyuncularinin arasina adini yazdirdi. Hele gectigimiz 1.5 ay boyunca playoff'larda yaptiklariyla bunu sonuna kadar hakettigini rahatlikla soyleyebiliriz. Magic ile Finallere cikan Hedo'muzu onumuzdeki yillarda baska bir takim formasi altinda izleyecegiz. Bunun nedeni Magic genel menajeri Otis Smith'in Hidayet'in 10-12 milyon dolarlik bir oyuncu oldugunu dusunmemesi.

NBA piyasasinda Hidayet'e istedigi parayi verebilecek olan klupler arasinda benim en basta aklima gelen takim Portland. Kendisinin Blake-Roy-Aldridge-Oden 4'lusunun yaninda bir veteran olarak cok iyi uyum gosterebilecegini dusunuyorum. Internet sitelerinde de bu yonde dedikodular var.Umarim, Rasheed-Bonzi-Smith-Sabonis'li zamanlardan sempati duydugum Portland'a gider. Onumuzdeki 4-5 yil boyunca Portland'i da ayri bir zevkle takip ederiz.

Insallah sampiyonluk yasarsin ama yasamazsan da, bu seneki playoff doneminde bize yasattigin gurur dolu anlar icin tesekkurler Hidayet.

0 FARKLI FIKIR: