BIY AD

21 Haziran 2009 Pazar

LeBron'u sevmek

Bu adamın NBA'in en yetenekli ve en dominant 2 oyuncusundan biri olduğunu hepimiz kabul ediyoruz. Ama kendisini sevmek hatta onu geçtim, saygı duymak bile kolay değil. Birisinin bu adama "Dur" demesi lazım. Arkadaşım sen hiç Majesteleri'ni veya Kobe'yi bu tür şeyler yaparken gördün mü? Bu tarz hareketlerin sadece antipati topladığının farkında değil misin? Fazla söze gerek yok, resimler olayı anlatıyor...

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Hakketti bu kadarını :) 7 yıldır bunu istiyordu ve sonunda amacına ulaştı :) Ama beni onun giyimi, tarzı felan ilgilendirmez. Önemli olan Performansı.

sabonis dedi ki...

giyimi tarzı değil ki olay, kendini beğenmişliği ve abartı derecede büyük olan egosu.

Takımı elenmiş, şampiyon belli olmuş, adam gelmiş MVP t-shirt'üyle geziyor. Bilmiyorum hiç hoşuma gitmedi açıkçası.

Biraz egosunu frenlemesi gerekiyor bana kalırsa.

Adsız dedi ki...

Bu arada gerçekten çok kaliteli bir blog olmuş. Her gün takip ediyorum ve edeğim :)Umarın hergün öyle 3-4 yazı atarsınız. Malum yaz bu çok sıkıcı :)