BIY AD

29 Mart 2011 Salı

Howard Aynı Howard

Howard dün gece oynanan Knicks maçında aldığı teknik faulle bu sezonki teknik faul sayısını 17'ye çıkardı. Bu kategoride ona en yakın isimler ise 15 ile Stephan Jackson ve Amar'e. Bilindiği gibi NBA'de kurallar gereği, oyuncular sezon içinde 16. teknik faulde ve daha sonra yaptıkları her 2 faulde bir 1 maç oynamama cezası alıyor ve Howard henüz geçtiğimiz günlerde 16. faulüne ulaşarak takımını bir maç yalnız bırakmıştı.

Amerikan basınında Howard'ın takımını ateşlemek ve teknik faul almak arasında bir balans sağlaması gerektiğinden bahsedilmiş ve eklenmiş: "Howard senelerdir kendisine yakıştırılan "Mr. Nice Guy" lakabından sezon başı itibariyle sıyrılmak ve daha ciddi gözükmek adına bir takım kararlar almış fakat onun doğası gereği bu sıfattan sıyrılması çok da kolay olmayacak".

Howard ise yaptığı açıklamalarda şunları söylemiş: "Ben hala aynı adamım. Ne zaman gülen adam ne zaman ciddi adam olacağımı biliyorum. Sezon başında bazı takım arkadaşlarım yanıma gelip benim değişmemi istemediklerini söyledi. Çünkü onlarla birçok güzel anım vardı. Bazı insanlar ise beni daha ciddi görmek istediklerini söylüyorlar. İnsanlar maçları izlemeye, eğlenmeye geliyorlar. Ben bir dövüş sporcusu değilim. Sadece eğleniyorum hepsi bu".

Ben Howard'ın genel olarak çok eğlenceli biri olduğunu düşünüyorum. Bazı insanlar onu daha ciddi görmek istiyor olabilirler. Fakat o maç esnasında tüm varlığıyla mücadele ediyorsa -ki ediyor- bence onun ciddi olmaması çok da problem değil. Sonuçta esas yapması gerek işi ciddi yaptığına göre sahada sürekli güler yüzlü olması veya suratı asık olması benim açımdan çok da önemli değil.

Bu arada teknik faullerini de anlayışla karşılıyorum. Zamanında Shaq da aynı olaya maruz kalıyordu. Tamam belki normal insanlar gibi bir fizik yapısına sahip değiller fakat onların da insan olduklarını ve canlarının yanabileceğini unutmamak gerekir. Neticede bazı maçlarda adeta dayak yiyorlar ve sürekli vücudunun bazı yerlerine darbe almak bir noktadan sonra her insanın canını sıkar.

4 FARKLI FIKIR:

penn35 dedi ki...

2.paragrafın başındaki haberin ne olduğuna nerede yer aldığına atıfta bulunmak gerek.

Adsız dedi ki...

Son orlando maçı nba tarihinde izlediğim hakemlik olarak en rezil maçtı

Unknown dedi ki...

daha ilk çeyrekte bariz 3 faulü verilmeyen adam ne yapsın li.. maçta en az 5-6 tane bariz! faulü verilmedi..

Adsız dedi ki...

magic knicks maçı hakemlerin yönetimi açısından tam bir fiyaskoydu. howardın aldığı tertemiz rebounda foul çalındı ve üstüne teknik foul verildi. sonrasında magic hızlı hücuma çıkarken ( ki sonu 3lükle bitti.) carmelo j-richi düşürdü bacağından çekip. daha sonra aynısnı j-rich yaptı. karşılıklı teknik faul yerine sadece j-riche teknik faul çalındı. ve maç gitti doğal olarak.