BIY AD

30 Mart 2011 Çarşamba

LeBron Kaçtı


Link

Dün gece Cavs'in Heat'i mağlup ettiği maç öncesinde her zamanki gibi oyuncular tanıtıldı. Ancak bir fark vardı. Benim ilk defa bir olay gerçekleşmiş. LeBron bu tanıtımlar sırasında ortalıktan yok olmuş yuhalanmamak adına. Kendimi geçtim, Kevin McHale falan da demiş söylemiş zaten daha önce böyle bir olayla karşılaşmadığını. İşin komiği LeBron daha sonra yaptığı açıklamada "Tuvaletteydim" demiş. İşte buna gülüyorum ya... Acaba hangisi daha kötü. Tanıtımlar sırasında LeBron James anonsuyla beraber parkede yuhalanmak mı? Yoksa maçtan sonra böyle insanların gözünün içine baka baka çok net yalan söyleyerek ortadan neden kaybolduğuna dair bahane bulmak mı? Bilmiyorum, bence ikincisi daha kötü gibi. Ama LeBron yine bir PR faciasına imzayı atmış. Bu adamın fikir danıştığı kişilerde ciddi bir yamukluk var veya hiç onları dinlemiyor...

Neyse efendim gelelim maça. İzlemediğim için erkenden yazmak istemedim, az önce son çeyreği baştan sona izledim. 3-4 dakikalık bir dönemde, Heat ardı ardına bomboş şutlar kaçırırken fark bir anda 10 civarına fırlamış ve bu sayede kazanmış Cavaliers maçı. Heat'te LeBron başta olmak üzere üç büyük yıldızın biraz sorumluluktan kaçtığına şahit oldum ayrıca. Hatta bu nedenle bir kere 24 saniyede top kullanamadılar, bir kere de LeBron 8 metreden abuk bir şut sallamak zorunda kaldı. Her bir oyuncu yanındakine pas vere vere saniyeleri geçirdiler. Halbuki Wade ve LeBron'dan birinin burada sorumluluğu alarak ya maçı çevirmesi ya da elleriyle maçı vermesi, kısacası bu riski alması gerekiyordu. Bunlara ek olarak savunmaya da bakmak lazım. Maçın son çeyreğini yine 4 kısa ile oynayan Spoelstra'nın planı yine suya düşmüş oldu. Çünkü içeride bir blok tehdidi olmayınca Cavs'in boyalı alanda cirit atmasına engel olamadı Heat, bol bol turnike ve smaç yediler.

İşte bu şekilde Lakers ve Celtics ile birlikte Cavs'e yenilen üçüncü şampiyonluk adayı olayı başardılar. Tebrik ediyoruz kendilerini buradan.

15 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

evet gerçekden de rose şutunu çok iyi geliştirdi. geçen sene %49 la şut atarken bu sene %44 le atıyor. Şimdi " ama bu sene geçen seneye göre oranla çok daha fazla sayı atıyor" diyenleri duyar gibiyim.

bu sene 25 sayı ortalaması varken geçen sene 21di. 4 sayılık artış için %5lik düşüş yani. rose'un oyun stili benim de çok hoşuma gidiyor fakat hücumu kusursuza yakın demek pek doğru olmaz bence.

Adsız dedi ki...

herhalde lebron triple double yapıp da sorumlulukdan kaçtı fln denilen tek oyuncudur şu ligde.

hemen yanlış anlamayın lebron fanboyu fln değilim ayrıca sabonis haksız da demiyorum. maçı izleyemedim zaten sabonis haklıdır büyük ihtimal ama şu adamın nasıl bu kadar kolay triple double yaptığını anlamıyorum arkadaş

Kıvanç Bilgin dedi ki...

Cavs'e yenilen sampiyonluk adaylari arasina Celtics'in ismini koymayi unuttugunu dusunmek istiyorum..

Adsız dedi ki...

abi lebron'un tualetteki hali aklıma geldi, bi tuhaf oldum. tiksindim ya :D

Buğra dedi ki...

ya lebronun şutu hiç girmiyordu dün, o da içeri drive ediyodu sürekli, bi yerden sonra boku çıktı adamcağızın. Spoelstra dallaması da hiç çıkarmadı bunları.

Adsız dedi ki...

Çok acıyorum ben bu lebrona ya:)))

ilker dedi ki...

@ 1. Adsız; Şutunu geliştirdi derken kastettiğim şey dış şutunu geliştirdiği ve menzilinin uzadığıydı. Önceki senelerde şutu riske edilebilecek bir oyuncuyken bu sene cezayı kesebilen bir oyuncuya dönüştü. Zaten penetre özelliği bu kadar iyi olan bir oyuncunun (dış) şutlarını da geliştirmesi benim için o oyuncunun hücum yönünü kusursuza yaklaştırıyor. Tabi bu benim şahsi düşüncem.

Adsız dedi ki...

zavallı cavs sert oynuyordu. gereksiz bi sakatlıktan çekinmiş olabilir üç yıldız.

Adsız dedi ki...

Korktular diyorsun yani üstteki adsız

Adsız dedi ki...

mantıklı davrandılar diyelim alttaki adsız.

Unknown dedi ki...

maçı izledim canlı. lebron ilk yarı bir iki pozsiyon hariç içeri hiç zorlamadı.. şut atmadı.. elinde patlayan şutlar harici nerdeyse denemedi.. 2 tane bomboş 3 lük kaçırdı... nerdeyse sıfır ağırlıkla yaptı o TD yi ki asistte Biby nin muhteşem formu yardımcı oldu.. Maçı izlemyen biri sabah baksa vay be adam herşeyi yapmış kazanamamış der ama işte maçta öyle deili...

Cavs zaten ilk çeyrekten beri haketti maçı.. bir ara 24 farka çıktılar ki miamiye karşı olması çk manidar.. son 6 dakkaya beraber giren miaminin kalan 6 dakka da 5 sayı atabilmesi de ayrı bir rezalet...

Adsız dedi ki...

İyi hep böyle mantıklı kalsınlar playofa 8 inci sıradan girip bütün güçlülerle karşılassınlar ne mantıkmış be üstteki adsız:))

Adsız dedi ki...

playoff a on gün kalmış, karşında hiç bir amacı olmayan bu maça hırslı çıkmış bir cavs var, seyircinin gazıyla sert bi hareket yapabilecek adamlar var. bu tabloda sertlikten kaçınmak bana göre mantıklıdır. bunu iyi o zaman 8. sıradan girsinler heuehe diye değerlendirmek nasıl bir ergen tepkisidir yahu..

Adsız dedi ki...

Heue tepkisi? Sen böyle tepki veriyorsan kurtulamamışsın o psikolojiden çuvalladın kabul et

Rukawa dedi ki...

Bu adam neden bu kadar beyinsiz anlamıyorum. triple double yaptığı bir maçta böyle saçma sapan olaylarla gündeme geliyor. Yeteneği tartışılmaz ama beyinsizliği bir şekilde ön plana çıkmayı başarıyor.