BIY AD

2 Nisan 2011 Cumartesi

Gecenin Hareketleri - 1 Nisan (Bosh'tan Yılın Asisti!!!)


Link

Bu Augustin'in tarzındaki turnikeleri artık yasaklasınlar Top 10'dan ya. Hergün görüyoruz zaten. Çok zor veya abartıları hariç almasınlar listeye. Will Bynum ve Batum'un smaçları benzer biraz. Batum'unki trafikte olduğu için daha zor haliyle... Philly hücumu harika. Atletik takım olunca bu tarz hücumları sık sık görüyoruz kendilerinden. Çaylak Ellington'a hoşgeldin mesajı vermiş Wade. Mbah a Moute, kendisinden 20 santim uzun Hibbert'ı bloklamaya çalışınca başına neler gelmiş. Yazık. Jordan Crawford neler yapmış öyle? Blok, reverse, bütün sahayı katetmek ve bacak arasından asist. Vay anasını... Blok sonrasında topu sektirmeden 8 adım attığı gözümden kaçmadı ama. Marc Gasol'den Okafor şov gelmiş. NBA TV spikeri de, maçı sunan Hornets spikerinden çalmış sözü: "Gasol kim olduğunu sanıyor, Okafor mu?" 1 numara ise inanılmaz bomba. LeBron'un basket faulünden sonra mola alınıyor. Mola dönüşünde parkedeki 10 kişiden 9'u unutuyor tek atış kullanılacağını. Chris Bosh kucağına düşen topu tutup, hakeme gösteriyor, "Buyur kardeş" diye vermek üzereyken LeBron topu kapıp smacı vuruyor. Hep aklımın bir köşesinde vardı bu mola dönüşü serbest atış olayının unutulma ihtimali var mıdır diye. Demek ki varmış...

6 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

Ahahah 1 numara mğthiş ya. Hele smacı yaptıktan sonra Bosh saf saf bakıyoya bittim oraya. sandalyeden düşüyodum gülerken :D

Cem dedi ki...

En iyisi de Ellington ya. Adam kimse topa müdahele etmeyince kendinden şüphe etmiş o da bırakmış :P

...S.f.R... dedi ki...

Chris Bosh ne kadar mal sa Lebron da o kadar zeki bir adam. Öldüm gülmekten ( hele smaçtan sonraki anlamsız bakışı) :))

nuh tufan dedi ki...

1 nisan diye oyle numara yapmışlar :D

Echo dedi ki...

40 yıllık yoğurtçuyum ben böyle güsel kase pardon asist görmedim!

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Bosh mal mı? İlla o kelime ile birşeyler diyeceksek Lebron hariç kalan oyuncular da uyumadı mı?

3 nolu hareketin hastası oldum efendim.