BIY AD

28 Haziran 2009 Pazar

Rubio Türkiye'ye mi geliyor? ve diğer söylentiler

- Timberwolves takımı elindeki Rubio'nun değerinin farkındaymış. Gerekirse 1-2 sene beklemeyi göze almışlar. Bu haberi duyduğuma çok sevindim inşallah doğrudur ve gerektiği takdirde Rubio'yu beklerler.
Ancak öte yandan Knicks takas için bastırıyormuş. Rubio'nun ailesi de hem New York şehrini seviyormuş hem de oğullarının Avrupalı bir koçun altında oynaması taraftarıymış. Ayrıca Rubio'ya Türkiye'den bir takımın yarın teklifte bulunacağı ve kendisine 1 milyon, ek olarak takımına da bonservisinden düşülmesi için 2 milyon dolar vermesi bekleniyormuş. Bu takım aceba Fenerbahçe Ülker mi yoksa Efes Pilsen mi? Fenerbahçe Ülker olması daha muhtemel gibi duruyor.

- Clippers draft gecesi, Zach Randolph'a karşılık Grizzlies'den Milicic ve Buckner'ı almak için anlaşmış. Ancak Clippers'ın sahibi Sterling bu takası reddetmiş. Buradan kendisine "iyi halt ettin" demek istiyorum. Hem Griffin'in gelişimi için ona sahada bolca dakika açılacaktı, hem de Clippers Zach Randolph'un büyük kontratından kurtulmuş olacaktı. Bu takası nasıl kafa yapısında bir insan reddeder çok merak ediyorum.

- New York, Rubio'nun yanısıra Kidd'in de peşinde koşuyormuş. Ancak verebilecekleri en yüksek kontrat bir yıllığına 5.5 milyon dolar olacağı için pek şanslarının olduğunu düşünmüyorum. Aslında daha uzun bir kontrat verebilirler tabii ki ama gelecek yaz LeBron'un peşinden koşmayı düşündükleri için salary cap'i doldurmak istemiyorlar. Piyasada Kidd'e daha fazlasını teklif edecek bir sürü takım var, başta Mavericks olmak üzere.

6 FARKLI FIKIR:

Mehmet Dinler dedi ki...

Benim blogda son postun başlığını görünce yıkandım gerçekten. Rubio'nun Türkiye ihtimali, ciddiye binmez büyük ihtimalle.

sabonis dedi ki...

Valla inatla Real Madrid ve Türkiye'den bir takım ilgileniyor diye yazıyorlar. Hatta yazıda belirttiğim gibi Türk takımının ne kadar ücret ödeyeceğini falan da yazıyorlar. Bakalım ne olacak.

thunderbird dedi ki...

Benim anlamadığım bu rakamlar düşük değil mi, tamam geçen sene çok daha cüzi bir miktar alıyordu ama bu kadar kolay oluyorsa daha çok talibi olmaz mı? Mesela İspanya'da kalırsa ne kadar alıcaktı ki zaten bu sene?

Alperen dedi ki...

Ben Efes'in herhangi bir PG almasını şu anda mantıklı bulmasam da kariyer hedefleri açısından Rubio'nun Fenerbahçe Ülker'e transferi az önce belirttiğim meseleden de mantıksızca. Kısacası Türkiye'ye transferi imkansız gibi duruyor..

Furkan dedi ki...

Türkiyeye gelmesi pek imkanlı gözükmüyor. Zaten Rubio şu anda Avrupadan bir takıma giderse kısa zamanlı bir kontrat yapmak isteyecektir. Bir Türk takımı sadece bir yıl yararlanacağı 18 yaşındaki bir oyuncu için o kadar para vermez bonservis ödemez.

sabonis dedi ki...

Gelme ihtimali elbette çok düşük ama Amerikan medyasında inatla yazıyorlar bunu. Gelirse çok büyük bomba olur ama bana bonservis sorunu çözülüp NBA'e gidecekmiş gibi geliyor.