BIY AD

4 Temmuz 2009 Cumartesi

Gündemden kısa kısa

Pistons'ın başına geçmesi beklenen Avery Johnson, bugün Joe Dumars ile biraraya gelecekmiş. Mavericks macerası sırasında NBA Finalleri'ne kadar çıkan Johnson, Pistons için doğru bir seçim olacaktır bence. Mavs'deki son 2 playoff macerasında yetersiz kalan Johnson, beklentileri çok yüksek olmayan Pistons'da kendisini geliştirme şansı da bulacaktır.
Takımın başına geçerse, umarım yayıncı kuruluşlar maçlarda Johnson'ın yakınına mikrofon koymazlar. Sesine uzun süre maruz kalınca, NBA'den soğuyacak raddeye geliyorum.
Marbury için çekişen takımlar arasında Washington Wizards ön plana çıkmış. Marbury için çekişmek? Hangi NBA takımının genel menajeri Marbury için bir yarışa girer, onu ikna etmek için emek harcar ki? Hele şu an favori duruma geçmiş takımın Arenas ve Foye gibi iki oyun kurucusu olduğunu düşününce...

Birkaç gündür inatla yazılıyor, ben de yer vereyim madem. ESPN yazarı Ric Bucher twitter sayfasında söylemiş: Suns ile Hornets Ben Wallace-Chandler takasını gerçekleştirebilirlermiş. Hatta hemen şu anda bile olabilirmiş ama Suns daha iyi bir takas fırsatı arıyormuş. Son seçenek olarak bu takası yapacaklarmış. "Buldun da bunadın" derler sana Steve Kerr'cüm. Keşke yazar/yorumcu olarak kalsaymışsın. Çok beğenerek okuyordum ve dinliyordum Yahoo'da ve maçlarda. Şimdi ise bütün basketbol severlerin ağzına sakız oldun...

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

iverson memphis'e gitmek istiyormuş bi de. nereden nereye... millet gitmemek için herşeyi yaparken şu sıralar memphis'e...

sabonis dedi ki...

Iverson için ayrı bir yazı yazmak daha iyi olur diye düşündüğümden yer vermemiştim.
Teşekkürler hatırlatma için, hemen yukarıda bulabilirsin yazıyı.