BIY AD

2 Temmuz 2009 Perşembe

1 Takas - 2 Transfer

Takas, Clippers-Grizzlies arasında gerçekleşmiş. Quentin Richardson ile Zach Randolph yer değiştirmişler. Hatırlarsanız şurada, Clippers'ın sahibi Sterling'i eleştirmiştim: http://konyaliportlandlilar.blogspot.com/2009/06/rubio-turkiyeye-mi-geliyor-ve-diger.html

Bunun üstüne bir de gitmişler Chris Bosh'tan daha iyi olan Zach Randolp'u takımdan göndermişler!!! Bunu söyleyen ben değilim tabii ki, 3-4 ay önce Zach Randolph'un ağzından çıktı bu sözler. Peki bunu kaç kişi ciddiye aldı?
Kısacası son derece iyi bir takas yapmış Clippers takımı. Kara delik lakaplı Zach Randolph'u, kontratı önümüzdeki sene bitecek olan QRich'e karşılık olarak vermişler. Kurtulmuşlar adeta bu baş belasından. Kendisini guard zannedip crossover yaparken topu elinden kaçırmalar, üçlük deneyip potaya yetiştirememeler, topu aldıktan sonra bir daha pas vermemek, 2.10 boya rağmen hayatı boyunca 2 blok koymuş olmak... Say say bitmez Zach Randolph'un muhteşem özellikleri. Skor üretiyor mu diye sorarsanız, elbette üretiyor ama onu da olması gerektiği gibi yüksek yüzdeyle değil... Ayrıca kendisi adeta kanserli bir organ görevi görüyor gittiği takımlarda. Kısacası Clippers çok yararlı bir hamle yaptı. Son olarak da: Draftın en önemli ismi Griffin'i de bu sayede parkelerde daha fazla izleyebileceğiz, o da kendisini daha çabuk geliştirme fırsatı bulacak...
Gerçi transfer kelimesi ne kadar doğru bilmiyorum ama kullandım artık... Charlie Villanueva ve Ben Gordon 5'er yıllığına sırayla 35 ve 55 milyon dolara Pistons ile anlaşmışlar. Hayırlı olsun. Daha önceki yorumlarımı aynen koyuyorum Gordon ile ilgili:"Ellerinde Rip varken Gordon'u ne yapacaklar gerçekten bilmiyorum. Hayır zaten bir türlü ısınamadığım, oyununu sevmediğim bir adam Gordon. Eli sıcakken, hakkını vereyim inanılmaz oynuyor. Ama sıcak olmadığı zamanlarda bile abuk subuk şutlar deneyerek takımına zarar veriyor. Buna ek olarak, savunmada boyunun kısalığını ve ufaklığını rakipler genellikle çok iyi kullanıyorlar. O yüzden Gordon'a verilecek paraya (muhtemelen yıllık 8-9'un altına imzalamayacaktır) yazık olduğunu düşünüyorum"
Charlie Villanueva'nın ise artık kendini bulacağına inanıyorum. En azından inanmak istiyorum. O çaylak senesindeki çıkışın ardından bir türlü beklentileri karşılayamadı. Genellikle de koçları onu ilk 5 olarak görmediler, kafa olarak onunla uyuşamadılar. CV'nin çalışma etiği ve koçların dediklerini yapmak konusunda sıkıntılı olduğu söleniyor. Geçtiğimiz sezonda da eğer Bogut ve Redd sakatlanıp sezonu kapamasalar, maç başına 26 dakikayı zor görürdü. Ama Pistons takımının geleneği ve havasından onu da etkliyeceğini ve NBA'de peşinden koşulacak bir oyuncuya dönüştüreceğini umuyorum.

2 FARKLI FIKIR:

Del Piero dedi ki...

Kontrattan kurtulma geyiğine Gasol'ü beleşe verip ligin son iki senesindeki gidişatını alt üst eden memphis takımının zach'ı alması grçekten tam bir fiyasko

sabonis dedi ki...

çok güzel bir tespit gerçekten.