BIY AD

3 Temmuz 2009 Cuma

Biz susalım Hedo konuşsun

Hedo'nun Portland hava alanında verdiği açıklamalar





Bir de ufak özet geçelim. Hedo'nun düşünceleri kısaca şöyle "Buraya geldiğim için mutluyum, beni gerçekten çok istiyorlar ve çok ilgililer. Bir oyuncu olarak aradığınız ilk şey budur. Para tabii ki önemli ama öte yanda kendinizi geliştirmeniz ve oynadığınız basketbol da önemlidir. Bu bakımdan son derece iyi bir takımlar. Çok gençler. Roy-Aldridge gibi oyunculara sahipler. Benim de onlara tecrübe olarak katkım olacaktır. Bunu, iyi bir fırsat olarak görüyorum. Şu anda kesin birşey diyemem ama burada olmaktan mutluyum."

Şu konuşmanın ardından Hedo'nun Portland'dan başka bir yeri seçmesine pek imkan vermiyorum. Hayırlı olsun diyelim şimdiden. Resmileşince hakkında yazı da girerim. Ama bir kez daha belirteyim ki, bence Orlando'dan sonra en doğru tercihi yapıyor Hedo.

Ayrıca video için arkadaşım Bener'e teşekkür ediyorum.

0 FARKLI FIKIR: