BIY AD

24 Nisan 2010 Cumartesi

23 Nisan Playoff Programı

24 Nisan Cumartesi 02:00 (NTV) / Boston Celtics - Miami Heat
24 Nisan Cumartesi 04:30 / Dallas Mavericks - San Antonio Spurs
24 Nisan Cumartesi 05:30 (NBA TV) / Denver Nuggets - Utah Jazz


Mavs - Spurs'ü herkese tavsiye ediyorum. Bu seriden hiç maç yayınlanmıyor maalesef ama bence en kaliteli seri...

Onun dışında Celtics - Heat maçında salon geç bile dolacak olsa (ikinci yarıya kalabilir!) Garnett elbette taraftarlardan tepki çekecektir. Heat ilk maçtaki gibi oynarsa kazanmaya yakın olacaktır ama kavgadan dolayı uyuyan Celtics'i uyandırdılar bence. Bana göre ibre ortada. Wade'in deplasmanda olduğu gibi evinde yapacakları en önemli faktör olacak tabii ki. İki sezondur takıma yaptığı katkı tartışılan Beasley ise 2. sırada ama ona artık kim kaldı güvenen bilmiyorum, o yüzden Q-Rich'in atacağı üçlüklere dikkat etmeli Celtics. Onun yanında rezalet bir seri geçiren Jermaine'in kesinlikle gününde olması lazım bence eğer Heat kazanacaksa...

George Karl Nuggets'ı ziyaret etmiş. Yine bir moral motivasyonu olmuştur takıma. Dantley'e birkaç konu hakkındaki fikirlerini, yapmaları gerekenleri aktarmış. Eminim yardımı olacaktır Nuggets'a bunların. Deron Williams ise ikili sıkıştırmalara karşı bol bol transition hücumu yapacağını açıklamış. Bu da temponun artmasına neden olabilir. Ben önümüzdeki 2 maçta Nuggets'ın Energy Solutions Arena'dan 1 galibiyet çıkarmasını bekliyorum, bu gece biraz daha büyük ihtimal gibi geliyor...

0 FARKLI FIKIR: