BIY AD

19 Nisan 2010 Pazartesi

Mehmet Okur Dünya Şampiyonası'nda Kesin Yok

Esasında ben bu haberi verdiğimde, Jazz genel menajeri Kevin O'Connor'la konuşan 2 Utah Jazz yazarı tarafından Twitter'da "aşil tendonu koptu" diye yazılmıştı. Ben de o şekilde "koptu" diye yazmıştım hatta sonra başka kaynaklara baktığımda "yırtık" olarak okuyunca şaşırmıştım. Bugün belki de değiştirmem gerekecek haberi diye düşünüyordum ancak Mehmet'in web sitesinde yazılanlar aşil tendonunun koptuğunu doğruladı.

Kevin O'Connor da iyileşme süreci konusunda 3-6 aydan, 4-6 ay arasına dönmüş. Bilgi olsun. Normalde bu sakatlık için 8-12 ay arası bir süre biçiliyor. Bu arada teknik açıdan biraz farkı var Memo'nun sakatlığının kopmaktan, aşil tendonu yırtılmış ama tamamen yırtıldığı için bunun kopmadan hiçbir farkı yokmuş... Yani dönüş tarihi için ameliyat sonrası doktorun yapacağı açıklamayı beklemekte fayda var.

0 FARKLI FIKIR: