BIY AD

19 Şubat 2011 Cumartesi

18 Şubat All-Star 2011 Programı

19 Şubat Cumartesi 02:00 / Ünlüler Maçı
19 Şubat Cumartesi 04:00 (NTV Spor) / Çaylaklar - İkinci Yıl Oyuncuları Maçı


Öncelikle, ünlüler maçı kadrosu için tık; Çaylaklar maçı kadrosu için tık. İkinci yıl oyuncularında sakatlığı bulunan Tyreke Evans yerine James Harden'ın alındığını da aktarayım. Darren Collison falan dururken, bir hayli ilginç bir seçim ama çok da umrumda değil.

Ne yalan söyleyeyim, iki maçı da izlemeyeceğim. Bunun sabah erkenden işim olmasıyla da alakası yok. Hiç ama hiç ilgimi çekmiyor. Bir ihtimal ayakta olsam bile izlememiş olduğum bir Oscar filmini falan izlemeyi tercih edebilirim bu iki maç yerine. Aslında düşününce biraz abartmış olabilirim, yapmadığım şey değil abartmak. Sonuçta Griffin faktörü sayesinde seyredilebilirliği artıyor. Bu da çaylağımızın ne kadar büyük bir iş yaptığını gösteriyor bu sene bize. Ama daha smaç yarışması ve All-Star maçında da yer alacağı için, bugün az dakika alabilir. İkinci yıl oyuncuları her sezon olduğu gibi yine bir adım önde tabii ki.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

yapma can gözünü seviyim geçen yıl süper geçmişti onun hatrına izlicem ben

Alican Dikici dedi ki...

ünlüler maçının yayını var mı herhangi bir yerde?

Ekin dedi ki...

Gayet güzel maç oluyor. Dejuan Blair'in smacı canlı görülmesi gereken anlardan biriydi.

sabonis dedi ki...

dayanamadım izledim yine şu maçı ya ona yanıyom =) griffin ve blair'ın smaçları hariç pek bir şey yoktu

Echo dedi ki...

Valla su all-star haftasinda ilgimi ceken yegane seyler cumartesi gunu olan 3 luk smac birazda yetenek yarismasi cunku birtek onlarda ciddi anlamda rekabet ve kazanma istegi oluyor.Oda ne kadar olabilrise zaten.En kiytirik playoff macini bile en baba all-stara degismem.

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Ben All-star maçından da bir şey beklemiyorum ki bundan bekleyeyim.

Genel olarak organizasyonu izlemek için bekliyorum.

Şu bir gerçek ki yapılan şovlar,görsel kalite,renkler,oraya gelen basketbolcular ünlüler,yayınlayan TV'nin footage ve müzikleri hakkaten çok güzel oluyor...Amerikalılar boşuna pazarlamada dünya lideri değil.Uyduruk bir çaylak maçını bile eğlenceli,izlenebilir hale getirebiliyorlar.Büyük maçta da Rihanna şov yapcakmış.Süper olacağı garanti,olmaması gibi bir ihtimal yok,ben görmedim şu ana kadar.Dansçılar,davulcular,bazen genç bazen yaşlı ekiplerin şovu.

Örneğin dün basketbol açısından pek bir şey görülmedi ama wall-griffin smacında Amare'nin tapışıydı güzel olan mesela (pas ve smaca kötü demiyorum tabi ki güzel :D ). Bu bir şov işi.Wade,Lebron alley-oop ve smaçları artık sıradan bilindik şeyler.Şovu Shaq yapıyor, bizi eğlendiren o oluyor.Haa 2000'lerin başındaki T-mac,Carter,Kobe,Steve Francis,Iverson,Jason Kidd ekibi olsa o ayrı,onlar sıradan hareket yapmazdı o ayrı konu :D

Mesela ben o çocuk çığlıklarını sevimli buldum,sıkılmadım.Bu adamlar sonuçta ligde yeni , hafiften de kolej maçı havasıyla oynadıkları için heyecanlarını çocuğunkine benzetebiliriz.Asıl şov tabi ki bugün ve yarın.