BIY AD

13 Şubat 2011 Pazar

40 Kere Maşallah

Dün geceki 76'ers maçında istatistikleri ne Love'ın? 16 sayı-13 ribaund. Bu iki kategorideki istatistiğin toplamı ne yapar 29. Bu sayıların basamaklarını toplayın 11, ekleyin 29'a 40 yapar. Kevin Love'ın 40. double double'ı kutlu olsuuuun!!! Wilt'in 227 kere üst üste yaparak kırdığı rekora bir adım daha yaklaşmış oldu kendisi.

Tebrik ediyoruz Love'ı. Gerçekten de 40 maç üst üste double double yapmak kolay iş değil. Ben de zaten bu sebeple kendisinin All-Star'ı hak ettiğini düşünenlerdenim. İstatistikler falan gayet afili ama açık söylemek gerekirse oyuna etkisi bu istatistikleri kadar güçlü değil. Oyunu domine edebildiği pek fazla maç göremedik. Performansı kadar, takımdaki rolünü, etrafındaki isimlerin yetersizliğini ve oynadıkları yüksek tempoyu da, ortalamalarının bu seviyede dolaşmasını sağlayan etkenler olarak görüyorum.

5 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

mhp'nin 40. yılı kutlu olsun bu arada

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Poza bak :D

Alkan dedi ki...

eskenes in yazilarinda kullandigi uslup ve yazdigi konular genel olarak beni rahatsiz ediyor. sanki futboldan gecis yapip sonradan basketbolla ilgilenmeye baslayan biri izlenimi sunuyor.
ayrica fanatizm derecesinde savundugu oyuncularda beni rahatsiz ediyor. herkes 1-2 basketbolcuya digerlerine gore daha cok sempati gosterebilir ancak bunu blogda yanli bir sekilde dile getirmesi yine tamamen bana gore itici geliyor.
blogu takip etme o zaman gibi sert tepki verecegini dusunmuyorum ancak konularda ve uslupta biraz daha secici olunursa herkes icin daha cok sevilen bir blog olur

Alkan dedi ki...

lebron-umit ozat vogel-mourinho benzetmelerin futbolla alakali bunu dile getirmek istedim. futbolla basketbolu icice sokanlardan pek hazetmem.
uslubunda ise bilgiye bagli olan bir keskinlik yok bence sadece asiri abartma veya kotulume var. lebronu miamideki liderligi konusunda cok abartman ve hawks u yerin dibine sokman gibi. bu yuzden pek saglikli degerlendirme yapamiyorsun gibi geliyor bana.

bu elestirilerime ragmen yazilarini yinede okumak keyif veriyor baska insanlarin dusuncelerini ogrenmis oluyorum. kotu bir niyetim yok bunu bilmeni isterim sadece dusuncelerimi dile getirdim.

Deniz dedi ki...

wilt'in istatistiklerinin geçerliliği yok. yanlış hatırlamıyorsam 47 kere üst üste double double yapma rekoru kevin garnett'e ait. kevin love'ın esas geçmesi gereken isim o.