BIY AD

19 Temmuz 2009 Pazar

Iverson = Para

Clippers'ın sahibi Sterling'e göre durum buymuş. Kulüpteki diğer yetkililer Iverson'a şiddetle karşı çıksalar da, Sterling bu transferi bilet satışlarının artması için istiyormuş. Hatta bir yetkili "Böyle şey olmaz, tamamen kulübün sahibinin isteği doğrultusunda olacak" diye açıklama yapmış. Söylentilere göre Mike Dunleavy de Iverson'ı istemiyormuş. Clippers'ta kimse bu transferi istemezken, bakalım Sterling'in gücü Iverson'ı almaya/aldırmaya yetecek mi?

Aslına bakarsanız Sterling'e biraz hak veriyorum. Amerika'da sadece, Spurs'ün Clippers'a konuk olduğu bir maça gittim. Lakers'da tıpatıp aynı yer 170 dolar iken, ben 25 dolara izlemiştim. Buna rağmen salonda çok büyük boşluklar vardı. Hatta maç esnasında insanlar Staples Center'ın içindeki büfe tarzındaki yerlere gidip yemek alıp, televizyondan verilen Amerikan futbolu maçlarını takip ediyorlardı. Maça gelip, kanlı-canlı basketbol yerine televizyondan Amerikan futbolu izlemek... İşte böyle bir seyircisi var bu takımın. O yüzden amaç sadece bilet satmak olsa bile saygıyla karşılarım Sterling'in kararını. Ayrıca Iverson'ı çok eleştirsem de oyunuyla hala gittiği takıma birşeyler katabileceğine inanıyorum. Clippers'ın da zaten kaybedecek pek birşeyi yok diye düşünüyorum. Bu kumarı oynamaları onlara ne kadar zarar verebilir ki?

4 FARKLI FIKIR:

Ahmet Melik SUBAŞI dedi ki...

Iverson ne kadar zarar verebilir sorusunun cevabı için Pistons'un son sezonda kırdığı ezilme rekorlarını göstersek yeter herhalde.

Bilet milet istemez kalsın :)

sabonis dedi ki...

Clippers'ın kaybedecek birşeyi yok sonuçta. Geçmiş senelee göre ne kadar daha kötü olabilirler değil mi? =)
Gordon'un gelişimine de etkisi olacağını sanmıyorum, çünkü ona her şekilde 28-30 dakika arasında bir süre ayıracaklardır.

Adsız dedi ki...

iverson bu dünyada paraya en az önem veren sporcudur ayrıca da adam gibi adam, ladam gibi madamdır tamammıaa...

Adsız dedi ki...

neden 76ers ilgilenmiyor. andre miller yolcu gibi takımda ne adam gibi 1 ne de 2 var.