BIY AD

23 Temmuz 2009 Perşembe

LeBron'un Üstünden Basılan Smaç (Gerçek Video)



Evet oldukça güzel bir smaç ama öyle abartıldığı kadar yokmuş... Nike'ın videolara el koyma olayı olmasa, 1 hafta içine unutulup gidecekti belki de, şimdi yüzbinler belki de milyonlar youtube'dan bu videoyu izleyecekler.

Bu videoyla ilgili bağlantılar:
Hepimiz Tanığız Ama Neye?
Kobe'den Taş
Eğlenceli fake video

6 FARKLI FIKIR:

MyT dedi ki...

Az önce yahoo'nun ana sayfasından izledim. Evet gerçekten LeBron'un üzerinden (hatta biraz yanından) yapmış smacı ama niye bu kadar abartılmış anlayamadım ben de. Belki de LeBron James'in çok abartılması bu durumu körüklemiş olabilir. Tamam, büyük bir yetenek ve gerçek bir kral olma yolunda ilerliyor olabilir ama benzer niteliklere sahip birçok oyuncu da orda bir yerde keşfedilmeyi bekliyor olabilir...

stickman dedi ki...

merak içinde kalıp, kafamda görüntüler canlandırdığım smaç bumuymuş yani :D üstünden bile basmıyor. ne diyim bilemedim daha :) hehe

Major dedi ki...

gercek video bu muymus?

hayır neden toplatırsın ki madem smac bu. bende herif lebron'un üstünden bastı lebron paspas oldu falan sandım..

dodosuke dedi ki...

ya o kadar tantana yapıldı ki ben de lebronun damon jonesun üzerinden vurduğu smaç kadar var heralde dedim.Dünyanın en sıradan , dümdüz çıkıp çift el basılmış smacı.Ama olay lebron ve lebronu çekememezlik olunca böyle abartılıyo , vücut teması bile yok nerdeyse.Lebronun üstünden smaç vurdular diye haftalarca basını meşgul ettiler , ayıp ya.

Furkan dedi ki...

Smaçı basan helal olsun. İster yanından olsun ister üstünden Lebron'un potasına atılan her sayı için teşekkürler. İşte böyle sevmiyorum ben bu adamı.

Suat dedi ki...

Bende bir şey sanmıştım, olayı çok abartmışlar. Yanından geçmiş, zaten normal nba sezonunda olan hareketler bunlar.
Heyecana gerek yokmuş :))