BIY AD

20 Temmuz 2009 Pazartesi

To the Moon and Back - 2

İlk yazımda Moon'u bir hayli övmüştüm. Cavaliers genel menajeri Ferry de blog'un müdavimlerinden olsa gerek, hemen Moon'un peşine düşmüş. Rapor edilene göre iki yıllığına anlaşmışlar ancak para konusunda henüz bir bilgi sızdırılmamış. Moon'un sınırlı serbest olduğunu hatırlatalım, yani Heat aynı kontratı vererek bu oyuncuyu takımda tutabilir. Ama Odom ve Boozer'ın peşinden koşup aynı zamanda 2010 yaz sezonuna ekonomik olarak rahat girmek isteyen bir takım Moon'a para ayırmak ister mi? Pek sanmıyorum. Muhtemelen 3-4 milyon dolar aralığında anlaştıklarını düşünüyorum Cavs ile Moon'un.
Bu adam LeBron'un arkasında, kısa forvet pozisyonunu başarıyla doldurabilecek bir oyuncu. Ama LeBron'un yedeği olmak, maç başına 10 dakika almak demek. Daha önce Mike Brown'un, 4 kısalı düzeni denemek için bir oyuncu aradığına değinmiştim. Böylece LeBron'u veya 2 sezon önce uzun forvet oynamışlığı olan Moon'u bu mevkiye çekip, hızlı basketbol oynayabilecekler.
Aslında bu konudaki en iyi tercih, tabii ki uzun forvet mevkisinde tecrübesi olan Artest olacaktı. Ama RonRon, Lakers'ın çok istekli olması sebebiyle onları tercih etti. Cavs de muhtemelen Odom'a istediği parayı veremeyeceklerinden dolayı Moon'u tercih etmiş. Heat'in eşleşmemesi durumunda hayırlı olsun diyorum. Bana kalırsa bu transfer üç taraf için de hayırlı olacaktır.

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

muhtemelen mle geriye kalan (antony parker'a verdikleri kontrat) kısmı verirler moon'a dediğin gibi 3-4 md arası bir para yapar. gerekirse lebron-parker-moon-varejao-shaq gibi fizikli bir beşle bile oynayabilirler. geçen sezonki kısalarda yaşadıkları eşleşme sorunlarını giderebilecek defansta önemli işler yapabilecek bir oyuncu moon. bu sezon çok iyi geçecek lakers'da odom'u tutmayı başarabilirse çok zorlu bir şampiyonluk yarışı yaşanacağı kesin.