BIY AD

21 Temmuz 2009 Salı

Ne Demek, Asıl Ben Teşekkür Ederim

Pacers, Raptors'ın verdiği kontratla eşleşmedi ve Jarret Jack Toronto yollarına düştü. Zaten bu olay, Pacers'ın Watson ile anlaştığı anda %99 oranında kesinleşmişti. Jack, Indianapolis Star gazetesine verdiği açıklamalarda Georgia Tech'teki beraberlikten 4 sene sonra yeniden Chris Bosh ile oynamaktan mutluluk duyacağını söylemiş.
Indiana koçu Jim O'Brien ve genel menajer Larry Bird'ün kendisi üstünde çok emeği olduğuna değinen Jack: "Beni verimli olacağım pozisyona koyup, bol süre vererek 20 milyonlık kontatı almamda büyük pay sahibi oldular. Ben Pacers'da kalmak istiyordum ama olmadı, onlara hep borçlu kalacağım" demiş.
Bunun karşılığında Pacers'dan Larry Bird de lüks vergisi ödememek için Jack'i takımda tutmadıklarını ima ederken: "Çok zor bir karardı çünkü Jack geçen sene takıma neler verebileceğini gösterdi. Gerek saha içinde gerek saha dışındaki katkılarından dolayı ona teşekkür ediyoruz ve Toronto da çok başarılı olmasını diliyoruz."

Aceba hem oyuncunun hem takımın böyle güzel açıklamalarda bulunduğu kaç tane transfer vardır? Çok hoşuma gitti paylaşmak istedim. Bu arada Jack unutmuş olabilir ama ben hatırlatayım. Kendisine en başta güvenen McMillan'a da borçlu bu yeni alacağı kontratta.

0 FARKLI FIKIR: