BIY AD

29 Haziran 2010 Salı

Bosh Resmen Serbest, Nereye Gidiyor?

Haberde 'resmen' diye geçse de aslında tam anlamıyla resmen değil, sadece bir kaynağa göre kullanmamış kontratındaki son sene opsiyonunu. Bu kaynaklardan çıkan haberler NBA'de %90 oranında doğru çıksa da bir ihtimal yanlış da çıkabilir. Tabii Bosh'un geçtiğimiz 1-2 ay içinde sergilediği hareketlere baktığımızda serbest kalmaması neredeyse mümkün değil. Genel olarak tahmin edilenin aksine, LeBron ve Bosh'un son senesinde opsiyon olan oyuncuların bu haklarını kullanmaları için son gün 30 Haziran değil.

Ben uzun süredir Bosh'un Miami'de Wade'e katılacağını düşünüyordum, hala fikrim değişmedi hatta çıkan haberlere bakarak daha da kuvvetlendi diyebilirim. Ama Toronto'ya birşeyler kazandıracak mı yoksa direk serbest oyuncu olarak mı gidecek orası muamma. Genel görüş çok çok büyük bir ihtimalle sign & trade ile Raptors'a oyuncu kazandıracağı yönünde ama ben nedense buna pek güvenmiyorum. Çünkü o şekilde istediği takıma gidemeyebilir. Ha tabii aklında para varsa veya eski takımını fazlasıyla düşünüyorsa ayrı konu. LeBron konusunda ise ne desem yalan ama Cavs'de kalmasını hiç beklemiyorum. Yıllardır etrafına doğru parçaları yerleştiremeyen bir takımda kalması zaten kariyeri açısından ne kadar doğru olur orası da tartışılır. Benim ayrılmasını beklememin sebebi de bu. Şahsen Nets veya Clippers gibi ligin dibindeki takımlardan birine gitmesini istiyorum ama mantığım Bulls diyor.

11 FARKLI FIKIR:

Ozzyy dedi ki...

Bence de Miami ile anlaşacak ama Miami'de sign&trade'lik adam kalmadı yalnız.

mucho dedi ki...

Bosh'un yerinde olsam LeBron yerine Wade ile birlikte oynamak isterdim.Sanki onunla çok daha komple bir ikili olurlar gibi. LeBronun yerinde de olsam kesinlikle Nets'e olmadı Chicago'ya giderdim.Tabi zenginin malı züğürdün çenesini yorar misali oldu ama NewYork yönetimini Lebron bile paklayamaz bence...Çok kötüler çooook

calvin dedi ki...

lebron clippersa gelse ne güzel olur kanısındayım. yanında kaman, blake ve eric gordon. kobe ile aynı şehirde, aynı salonda. çok heyecan verici bence.

Adsız dedi ki...

clippers'ı unutun. chicago ağır basıyor, ny çok zor ama imkansız değil. cavs'ta kalırsa şampiyonluk hayal olur bence.

Adsız dedi ki...

chris bosh takasla toronto'ya birşeyler kazandırmaktan daha çok kontratındaki larry bird haklarını kullanmanın peşinde. serbest kalırsa imzalayacağı kontratla, şuan ki sözleşmesini uzatıp buna ek sözleşme yaparsa kazanacağı para arasında ciddi farklar var. lebron'da nets'e gitse ne güzel olur. bence lebron için en uygun takım da nets.

Adsız dedi ki...

sabonis, dirk de opsiyonunu kullanmayacakmış sanırım, lebronla aynı takıma gitme gibi bi olasılığı var mıdır? biliyo musun bişeyler?

xenith dedi ki...

bosh'un miami'ye gideceğini hiç sanmıyorum çünkü o zaman beasley'i ne yapacak miami, daha geçen gün onu göndermek istemiyoruz demişler geçenlerde de yine bosh 5 numara oynamak istemiyorum demiş bence miami işi yaş. aklımdan geçen ve umduğum bosh chicago,lebron nyk veya nets. lebron'un clippers veya chicago'ya gitmesini hiç istemiyorum:( kendisini hiç yakışmıyor o takımlar.

liquefied dedi ki...

Bosh S&T'yi kabul etmez herhalde. Parayı düşünmek de bir yere kadar. Birinde %10 artış, diğerinde %12.5 artış var. %2.5'a mı göz dikiyor bu adam? S&T'le gidecekse, takımını düşünüyor derim ama zannetmiyorum. Serbest kalır, Miami/Chicago/NYK'den birine imza atar.

Adsız dedi ki...

Bence büyük ihtimal Miami'de. Miami Bosh'u kaçırırsa Wade'ide unutsun. Yanına sağlam biri alınmadıkça Wade'de durmaz orda.

oscar dedi ki...

bosh ve lbj'in de miami'ye gideceği yazılıyo heryerde ama belli olmaz.

Çağrı dedi ki...

Lebron-Wade-Bosh'dan herhangi birisinin New Jersey ya Clippers'a gideceğini düşünmüyorum şöyle ki Lakers Galatasaray yada Fenerbahçe ise Clippers aynı şehrin Kasımpaşası yada İBB sidir keza NY İstanbulsa NJN izmit falandır .. Şehir önemlidir Lebron ya NY yada Jordan ve pazar faktörlerini göz önünde bulundurarak Chicago'ya gidecektir, Bosh ise ya Lebron'a ya Wade'e yancı olacaktır tek başına bir halt başaramayacağını kendisi de billiyor çünkü ...