BIY AD

1 Temmuz 2010 Perşembe

Ben Demiştim (Rudy Gay'e Maksimum Kontrat)

Ne demiştim 1-2 hafta kadar önce Grizzlies hakkında bir haberi yorumlarken? Chris Wallace'ın Gay'e maksimum kontrat vermesini beklediğimi, bunun Wallace'a yakışacağını söylemiştim. Ne oldu? Rudy Gay maksimum kontrat aldı. Ben de madalya aldım bu gelişmeyi önceden tahmin ettiğim için. Aferin bana. 5 yılda 81-82 milyon dolar arasında bir miktar kazanacakmış Gay.

Boş efendim ne desem boş. Rudy Gay sınırlı serbest oyuncu konumundaydı. Yani Grizzlies onun başka bir takımla kontrat imzalamasını bekleyip sonra bu kontratla eşleşerek çok daha ucuza, Gay'i takımda tutabilirdi. Ama neymiş efendim Grizzlies, Gay'in imzalayacağı kontratta ilk sezonun 20 milyon dolar değerinde olmasından korkmuş. Böyle olursa onlara önümüzdeki sene pahalıya patlayacakmış ondan hemen anlaşmışlar Gay'le. Küfredicem valla dayanamıyorum. Kim Rudy Gay'e önümüzdeki sezon 20 milyon dolar verecek ya? Chris Wallace ligde bir ikizinin olduğunu falan zannediyor herhalde. Sayın Wallace ligde Gay'e ilk sezonda 20 milyonu geçtim, maksimum kontrat verecek başka bir menajer olmayabilir...

Neyse ne halleri varsa görsünler valla. Harika bir hamle geldi Grizzlies'den. Tebrik ediyorum, başarılar diliyorum. Rudy Gay de maksimum kontratlı oyuncular kervanına katıldı ya, kelimeler kifayetsiz kalıyor artık.

10 FARKLI FIKIR:

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

çok kızmışsınız belli ama daha çok sürpriz olacak bence bu dönemde :D

bu arada sitede göremedim cavaliers'ın yeni koçu byron scott olmuş.. onada sinirlendiniz mi merak ettim :D

keymark9 dedi ki...

memphis bu şekilde hiçbir zaman şampiyonluğa aday bir takım olamayacağını göstermiş oldu. gay'e verilen paralarla kimler alınmazdı ki? hayır anlamıyorum bir insan ne kadar geri zekalı olabilir?

tolgaserdar dedi ki...

saka mı bu

mucho dedi ki...

Ben sevindim bu habere bu kadar gerizekalı yöneticiler iyi bir takım kurduklarında daha çok sinirleniyorum. Mesela Orlando'nun son 2 sezonunu bünyem kaldırmıyor.Otis Smith bence o kadroyu haketmiyor. Her zaman Spurs-Portland-Sacramento gibi takımların başarılı olmasını istiyorum. Adamlar 3 kuruşa 5 takla atıyor resmen.(portland hariç tabi)

Unknown dedi ki...

wallace a yakışır bir hamle..
gerçekten neden bu takımların (minesota-memphis-milwuaki) başarılı olamayacağının tek sebebi var slında..Sanrım isimleri M ile başlaması:D
ya da gerzek menajerlerinin olması..

Adsız dedi ki...

iyi gidiyor bu yaz. önümüzdeki sene lokavt ihtimali olduğundan oyuncular alabilecekleri maksimum paranın peşinde, böyle zeka özürlü gm'ler de oyuncuların isteğini yerine getiriyor. salmons'ta 5 yıllık 40 md'a anlaşmış sanırım milwaukee'yle. gerçi onun ki yine makul kalıyor diğer kontratların yanında.

muyek dedi ki...

Gercekten enayi mi desem, beyinsiz mi desem bilemedim:) Pau Gasolu de gazoz parasina takasliyan bu dahi insandi di mi , bir takimin icine nasil scilir ve sivanir Chapter 2 in NBA :)

Adsız dedi ki...

bu arada doc rivers 1 yıl daha celticsde sitede belirtilmemiş.dün açıklandı

cmerl dedi ki...

kötü yönetici,Nba'nın eşitlikçi dengeli sistemine rağmen kendini fazlasıyla belli ediyo.çıkıp %40 la 20 25 sayı atıp ribaund almayacak savunma yapmayacak adama bu para verilirmi yaaav.O J Mayo ya hakaret bence bu kontrat

liquefied dedi ki...

yıllık 3-5 milyon $'a oynayacak Travis Outlaw'dan pek fazlası yok bence Gay'in. Hatta Outlaw daha iyi 3'lükçü, clutch olayında daha iyi, defansı daha iyi. Gay sadece potaya daha rahat gidebiliyor.