BIY AD

2 Temmuz 2010 Cuma

Kapatsınlar Bu NBA'i Artık ! - 2

Blog'un ilk zamanlarında arkadaşım Ahmet'in çok komik bir düz mantığını paylaşmıştım burada. Ama bu sefer gerçekten kapatsınlar NBA'i. Amir Johnson ile Raptors anlaşmışlar, genç forvet 5 senede 34 milyon dolar alacak Raptors'dan. Bu nedir ya? Önce Joe Johnson 6 yıl - 119 milyon (henüz JoJo kabul etmedi), ardından Drew Gooden 5 yıl 32 milyon, daha sonra Gay 5 yıl - 82 milyon, şimdi de Amir Johnson 5 yıl 34 milyon... Dalga mı geçiyorlar bizle?

Amir Johnson'ı özellikle Pistons'dayken çok beğeniyordum, hatta sınırlı serbest olduğu zaman Spurs ile anlaştığına çok sevinmiştim. Ancak Pistons bu teklifle eşleşince Pistons'da kalmıştı ve bana göre harcanmıştı. Yani evet bana göre potansiyeli var ve Bosh da %99.9 ayrılıyor. Ama 6 sayı, 5 ribaund ortalamaları olan, kariyeri boyunca 4.5 sayı, 4 ribaundu ancak tutturabilen bir adama yıllık 7 milyon vermek niye? 4-5 milyonu kabul etmeyecek miydi sanki? Sonra neymiş oyuncular aşırı fazla para aldıkları için takım sahipleri maksimum kontrat fiyatını düşürmek ve gerçek bir salary cap koymak istiyorlar. Senin genel menajerin paralar gökten yağıyormuş gibi dağıtsın, sonra sen oyunculara "Bu iş böyle olmaz" de. Önce bir genel menajerlerinizi kovun ondan sonra konuşmaya hakkınız olsun...

Ben de boyu 8 santim daha uzun gösteren özel spor ayakkabı yaptırıp Timberwolves, Raptors, Grizzlies ve Bucks'ın kapısını çalmayı planlıyorum...

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

ben bu rakamları görünce hidayete haksızlık ettiğimizi düşünüyorum. bu adamlar bu rakamı alıyorsa hidayetin alması da çok doğal

Unknown dedi ki...

amir gibi undersized bir adama bu parayı vermek için adının ya hammond ya da wallace olması gerektiğini zannederdim ama gerek yokmuş...

Hidayete de gel takımın lideri ol demişler birde.. umarım hidayer liderlik gazına gelip bu loser takımda kalmayı düşünmez..

xenith dedi ki...

yuhhhh.
allah toronto'ya akıl fikir versin ya. tamam kötü bir oyuncu değil ama bu ne ya? şaka gibi :))