BIY AD

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Kapatsınlar bu NBA'i artık !!

Dün akşam Ahmet adlı arkadaşımla MSN'de laflıyorduk. David Andersen ile Hawks flörtüne değindik. Hawks'un niye vazgeçtiğini eleştiriyorduk ki, Ahmet bir anda gaza geldi ve hayatımda gördüğüm en büyük düz mantık zincirlemesine imzayı attı:

- Ben bu NBA'de oynatılmayan Avrupalılar'ı anlamıyorum. David Andersen'i almıyorlar ama Varejao'ya senede 9 milyon dolar veriyorlar. Varejao oynuyorsa, Kaya Peker hayli hayli oynar. Eh Kaya oynuyosa ben de bi 3-4 dakika alırım. Ben bile oynuyorsam kapatsınlar bu NBA'i zaten. Hadi bye.

Sinirlendi, çat diye kapadı adam MSN'i. Ambale olmakla yarılmayı aynı anda yaşadım.

9 FARKLI FIKIR:

saLsa dedi ki...

Hahaha.. İyiymiş.. Kapatsınlar zaten bence de.. Yaşasın TBL..:)

sabonis dedi ki...

Haha pis TBL'ci. NBA kapanırsa dünyada basketbol kalmaz diyerek yeni bir yöne çekeyim tartışmayı =P

dodosuke dedi ki...

ya o diil de ben herhangi bi takimda sg olarak 5dk alirim en az 10-15 sayı da atarım o kesin yani.Eddie Houseun benden ne fazlası var şimdi doğruya doğru ahah.

Zoma dedi ki...

Ahmet adlı arkadaşa teessüflerimi sunuyorum. Gülmekten elimdeki kurabiyeyi yiyemedim lan 5 dk dır ahahah.

Mehmet Dinler dedi ki...

Ahmet adlı arkşına hayran kaldım onu da burada görelim :P

granger17 dedi ki...

vallahi ben de anlamıyorum varejo 9 milyon dolar alıyo ersanın nba deki şuanki değeri 18 milyon dolardır ahmet arkadaşım bizede ekmek varmıdır nba de

# 21 dedi ki...

ulan o Ahmet ben değilim bak Can tuttuğun ayağı yedirtme bana burada :D

İmza : # 21 :p 21numara.blogspot.com :p

Vallahi ben değilim :)

sezer dedi ki...

varejao tblde bile ilk beşe giremez kalasın teki hiçbi yeteneği yok

kuntiz43 dedi ki...

O Ahmet benim..

Halen daha anlayamıyorum zaten Zaza ile Varejaonun NBAde sağlam süreler alıp Kayanın uzaktan izlemesini.. Hırslı oyuncu.. Ne hırslı oyuncu? Oyuncu zaten hırssızsa NBAde işi ne? NBA'de oynayacak adamın kolu kopsa kolunu yerden alıp hakeme sallayıp sportmenlik dışı faul istemesi gerekir, bunun altında bir hırs seviyesi olamaz..

Ama yok yok hikaye bu NBA.. Geçen Stern'ün söylediklerini aynen yazıyorum: "Ya Ahmet şaka maka o Indiana 13'ten seçti ya Hansbrough'u.. İşte o an dedim bu sene kapatalım NBA'i.."

Takdir sizin bende artık yazacak asap kalmadı..