BIY AD

13 Temmuz 2009 Pazartesi

NBA Stüdyo'da bir Konyalı Portlandlı...

Yaklaşık 1.5 saat önce yayınlanan ve Hidayet Türkoğlu'nun konuk olduğu NBA Stüdyo programında Konyalı Portlandlılar'dan da bahsedildi. Murat Kosova, Hidayet'e Portland ile ilgili bir soru sorarken "Biliyorsun Konyalı Portlandlılar var, bize zamanında mail da atmışlardı Portland maçlarını yayınlamadığımız için. Bir de yeni blog kurmuşlar. Çok güzel yazılar var" şeklinde konuştu. Kaan Kural da araya girip "Yok o site onların değil, sevdiğim genç bir arkadaşın" diye düzeltti. Ardından Murat Kosova "Her neyse sonuçta çok güzel bir site" diye sonlandırdı konuşmayı. Diyaloglar tabii ki tam tutmayabilir, hatırladığım kadarıyla yazdım.

İkisine de henüz daha bir ayı doldurmamış olmama rağmen bu siteyi bildikleri ve takip ettikleri için teşekkür ediyorum. Kendilerine müteşekkirim.

Elinde bu programın videosu olan varsa sağ taraftaki iletişim adresinden benimle iletişime geçerlerse sevinirim. Ayrıca ntvmsnbc'de yazana göre, gece 01:15'te ve 03:00'te programın tekrarı olacak. Hatta ileri gideyim: O saatte izleyecek ve kaydetme imkanı olan biri, programı kaydedebilirse çok sevinirim.

11 FARKLI FIKIR:

Zoma dedi ki...

1:15'te gözüküyor tekrarı ama? Ona göre bekleyeceğim gece. Kaçta yayınlanacak?

sabonis dedi ki...

01.15 ve 03.00 'da gözüküyor. düzelttim yazıda da.

http://www.ntvmsnbc.com/id/24938207

saLsa dedi ki...

Vayy koçum benim.. Haydi meşhur oluyorsun yavaştan..;)

Mehmet Dinler dedi ki...

Biri kaydetip senle paylaşırsa sen de blogda paylaş Sabonis

sabonis dedi ki...

amacım zaten blog'a koymak asıl olarak. inşallah birisinden çıkar video =)

Adsız dedi ki...

Hak ediyorsun kardeş. ellerine sağlık:)

Pervasız Gömlek dedi ki...

Ben de açıldığından beri takipteyim beğenerek okuyorum yorumları :) Tempo düşürmezsin umarım çok güzel gidiyor :) Basketbol üzerine kaç site var ki zaten şu ülkede.. Sadece bir sanal dergi 3SAYI gerisi falan falan falan...

stickman dedi ki...

şu an programın tekrarını izliyorum. diyaloğu birebir aktarmışın eksik yok :) ben murat kosova'nın o maili okuduğu ilk programı hatırlıyorum ve murat kosova'nın o anki şaşkınlığınıda ara ara hatırlarım :) şimdi tekrar bahsedince bi konyalı fakat lakerslı olmama rağmen göğsüm kabardı :D

bonusmayil dedi ki...

NTVSpor Tüm programı Video sayfasına koydu ulaşmak için.

Sayfa: http://www.ntvmsnbc.com/id/24983302/

Video: http://video.ntvmsnbc.com/Default.aspx?QueryStringValue=585858585858355830332975727765305364303358735865305364303330306465441063

aXoy dedi ki...

Programı az önce izledim. Zevkli bi program olmuş :) Demekkii kaan kural ve murat kosovada bu blogu takip ediyormuş :) E yani takip edilmeycek gibide değil. Bi de ntvspor.netten programa ulaşabilirsiniz.

SportsLine dedi ki...

Helal bee...:p