BIY AD

16 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni bir Millsap mi geliyor?

Spurs, 1 ay kadar önce 37. sıradan seçtiği çaylak DeJuan Blair ile 3 yıllık sözleşme imzalamış. Blair bu dönemde 2.7 milyon dolar kazanacakmış. Maalesef kendisini izleme şansım olmadı. Ama Amerika'daki 2 arkadaşım inanılmaz övüyorlar bu genç adamı ve Spurs'ün o kadar aşağılardan bir canavar aldığını belirtiyorlar. Ben de youtube'dan izlediğim kadarıyla şu yorumu yapabilirim: Millsap'in daha savaşçısı, Maxiell'ın daha yeteneklisi. Tek sorunu 1.97 boyunda olması ama müthiş savaşçılığı ve inanılmaz kuvvetiyle bu eksiğini kapıyor. Bakalım bu fiziksel sorunu NBA'de başını ağrıtacak mı? Yoksa Blair NBA'e Millsap gibi ses getirebilecek mi?
Buna ek olarak dizlerinin de problemli olduğu ve NBA'in ağır programını kaldıramayacağı söyleniyor. Ama 37. sıradan bu riski almaya kesinlikle değecek bir oyuncu olduğunu söyleyebilirim. Yaz liginde Hornets'a karşı oynadığı maçta 22 dakikada 13 sayı 10 ribaund yaparak Byron Scott'ı çok etkilemiş. Ardından da verdiği röportajda "Amacım benim 37'ye kadar düşmemi sağlayan onca takımı pişman etmek, çıkıp sadece işimi ve en iyi yaptığım şeyi yapıyorum: Savaşmak, ribaund toplamak" demiş. Spurs'ün uzun rotasyonunda kendisine yer bulması en büyük dileğim.

Zamanında Thabeet'i denize döktüğü videoyu da paylaşayım:

6 FARKLI FIKIR:

Hasan dedi ki...

Spurs onu 37. siradan aldiginda sana, "Spurs'e boyle adamlari late draft pick olarak nasil dusuyor anlamiyorum" demistim. Summer league'i takip ettigim kadariyla tam bir canavar. Highschool'da dizinden ameliyat olmasi ve undersized fiziki takimlarin onun icin draft picklerini riske etmedigi yorumlarini getirdi. Gerci anlamadigim college kariyerinde neredeyse hic mac ve antrenman kacirmadigi soyleniyor. Galiba Pops'a yeni bir piyango vurdu. Saglikla kalmayi basarabilirse "Lakers'in playofflarda Spurs'ten cekinmesine gerek yok" lafimi yutmama sebep olabilir :). Onumuzdeki sene neler getirecek hep birlikte gorecegiz. Ama Pops ve Duncan gibi 2 mentor'un altinda, Blair parlayacaga benziyor.

Adsız dedi ki...

bir pozisyon ilgimi çekti videoda, son pozisyonda blok yiyor seyirci çıldırıyor top gene kendi elinde kalınca potaya gitmekten hiçbir şekilde çekinmiyor ki çoğu oyuncu o konumda geri adım atar. açıklamalarındaki hırsı sahada göstereceğinden eminim ama diğer yandan ncaa değil nba'de oynayacak ve fazla undersized, o fizikle bence çok zor işi millsap olamaz ama iyi işler yapabilir.

pervasiz gömlek dedi ki...

Spurs draft işini çok iyi becerir çok iyi scoutları var ayrıca. ben dejuan'ı ncaa'den biliyorum 5-6 maçını izlemiştim. Dediğiniz gibi Millsap gibi savaşçı boyuna rağmen kapladığı alan ile çok iyi box-out yaparak alan yaratıyor. hücumda da mücadelesi ile ekstra sayılar kazandırarak hem rakjibi demoralize eder hem de takımını ateşler...

10ur dedi ki...

undersized olduğu su getirmez 1 gerçek ama yazdığın gibi 1.97 olması imkansız yani haseem'in beline falan :) gelmesi gerkirdi o zaman videoda hiçte öyle durmuyor

sabonis dedi ki...

6-6 adam. hadi 1.97 yerine 1.99 olsun senin için. ne farketti? beli yerine omuzuna mı gelecek 2 santim ile =)

onur dedi ki...

Duncan,Robinson'dan sonra kurudu pota altında tek başına kalmaktan.Tam verimle oynayacağı şu 3-4 senede mr fundamentalden bir şeyler kapar umarım.