BIY AD

15 Temmuz 2009 Çarşamba

NBA'den kısa kısa - 2. baskı

Lamar Odom ortada kaldı. Lakers'dan 10 milyon doları kontrat koparmak isteyen Odom ile Mavs de ilgileniyormuş ancak onlar sadece MLE ödeyebiliyorlar. Lakers da 7 milyonun üzerine çıkmaya çok niyetli değil gibi duruyor. Sene başında "PJ beni kenardan oyuna sokmak için deli olmalı" diyen Odom, sezonun ilerleyen günlerinde sakinleşmiş ve rolünü kabullenmişti. Şimdi istediği parayı kazanamayacağı için Jackson'a yeniden gıcık olmaya başlamıştır. Nitekim fotoğrafta gördüğünüz üzere, güzel bir tekme sallamış bile Jackson'a.

Pistons Afflalo ve Sharpe'ı Nuggets' göndermiş. Karşılığında ilerideki bir drafttan 2. round seçim hakkı almış. Sezon başlayana kadar Dumars bu hızını korursa, Detroit şehri 15 tane daha önce hiç yüzünü görmediği oyuncuyla sezona merhaba diyebilir. Şaka bir yana Hamilton-Gordon ikilisi aynı takımda nasıl efektif bir şekilde barınacaklar hala merak ediyorum. Bunların dışında, kontratı Suns tarafından satın alınan Ben Wallace'ın Detroit'e geri dönebileceği haberleri çıkmaya başlamış. Benim bildiğim kadarıyla Pistons taraftarları para için takımı adeta satıp giden Wallace'a aradan 3 yıl geçmesine rağmen kızgın. Ama Pistons'ın uzun ihtiyacı bu kızgınlığı hiçe saymalarına neden olacak kadar büyük.

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Bugun sanırım NTV sporda bu konu ile ilgili bir haber vardı. Odom'un 5 senelik 10M $ kontrat istediği ancak Lakers'ın 3 senelik bir kontrat önermek istediği ve kontratın 10 M $'dan aşağı bir rakamda tutmak istiyorlarmış. Daha sonra Lakers 3 sene-9M$ vermeyi kabul etmiş. Odom 9M$ için ok dese de 5 sene de diretince, Lakers teklifini geri çekmiş. Odom için eski takımı Heat başta olmak üzere Mavericks'de sırada dediler ancak Mavericks bana biraz utopik geldi.

Haber kaynağı doğru mu bişlmiyorum ancak bu post üzerine bu bilgiyi de paylaşmak istedim.

E.

Adsız dedi ki...

bildiğim kadarıyla 3 sene 30 md yada 4 sene 36 md teklifi odom reddetmiş. herhalde hidayet'e özendi öyle bir kontrat bekliyor ama bence takımların odom'dan kaçma sebebi hem istikrarsız hemde kontratın üstüne yatma potansiyeli olması yoksa yetenek olarak çok üst düzey bir oyuncu bence herşeyi yapabilen nadir adamlardan biri. biraz istikrarlı olsa pippen potansiyeli olan bir oyuncuydu.