BIY AD

14 Temmuz 2009 Salı

Iverson'a 2 milyon $

Heat Iverson'a 1 yıl için 2 milyon dolar öneriyormuş. Iverson da haliyle 5.7 civarı bir kontrata imzayı atacakmış. Az bile istiyor diyebiliriz, ben 8-10 milyon aralığında ısrar edeceğini tahmin ediyordum. Yanlız 2 milyon teklif etmek de biraz abartı olmuş bence Heat açısından. 2 milyonu utanmasam ben bile verebilirim AI gelip benimle basket oynasın diye. Şaka bir yana eğer Iverson bu paraya evet derse, bilin ki geçen günlerde yaptığı bir konuşmada kendisini kaybedip ağlamasının etkisi olmuştur kesinlikle. "Artık kendime gelip bir takım bulmalıyım" demiş olabilir. Buyrun:

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

ben açıkcası olympiakos devreye girermi diye bekliyorum.:))
galiba 5m$'a memphis'e gidecekmiş.
gel işte allen'the answer'iverson avrupa'ya :)