BIY AD

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Banner

Bugüne kadar kullandığım banner'ı bana gönderen Gökhan G.'ye de bir kez daha teşekkürler. Ancak bir değişikliğin iyi olacağını düşündüm ve arkadaşım Cem sağolsun oturduk yeni bir banner hazırladık. Konu photoshop olunca onun bilgisi ve yeteneği ön plana çıktı. Sağol Cem. Ben çok beğendim, umarım sizler de beğenmişsinizdir.

4 FARKLI FIKIR:

Ahmet Boyali dedi ki...

Abi birazda yesil beyaz koysaydin..

sabonis dedi ki...

Valla aklıma geldi ama kırmızı siyah-yeşil beyaz pek uymadı ya. İleride bir denemem daha olabilir belki. Bu konsepti başarılı bir şekilde uygulayabileceğini düşünen bir arkadaş varsa. İletişim adresine göndermekten çekinmesin.

Adsız dedi ki...

banner güzel olmuşta ben ordaki 3. arkadaştan umudu kesmeye başladım sence oden allstar seviyesine ulaşabilir mi?

spincrus dedi ki...

Keske etli ekmek de koysaydik ya, veya ne bilim, semazen filan. Ama yok Konyali Portlandlilar A1 barbeku soslu etli ekmek yerler.