BIY AD

16 Temmuz 2009 Perşembe

Bosh'un kritik kararı

Bosh, Raptors taraftarlarına umut veren çıklamalarda bulunmuş. Özetlemek gerekirse, Toronto'yu ne kadar çok sevdiğini, taraftarların da onu ne kadar çok sevdiğine değinmiş. Raptors'ı zirve mücadelesine taşımak için çok çalışmaları gerektiğine değinen Bosh, Hedo'nun gelmesiyle gelecek sezona daha umutlu bir şekilde bakıyormuş. Özellikle de takımın uzun forvet mevkisinde gelişmesi gerektiğine yani kendisine değinen Bosh, bu yüzden yaz boyunca oyununun her yönüne ekler yapmaya çalıştığını dile getirmiş. Geçen yaz Olimpiyatlar nedeniyle buna önem verememiş. 2009 sezonunun Raptors için çok kötü bir dönem olduğunu belirtirken, bu sezon birşeylerin ters gitmesi durumunda düzeltmek için varlarını yoklarını ortaya koyacaklarını söylemiş. Son olarak da "İleride sadece 'Ben bu ligde oynadım" demek için oynamıyorum, amacım şampiyon olmak. İnsanlar hatırlanmak ister, özellikle de şampiyon olarak." diye bitirmiş.

Gelecek sezona her ne kadar pembe gözlükle bakarsa baksın, Bosh'un başarı ve şampiyonluk istediği bu açıklamalarından açıkça belli oluyor. Medyada her ne kadar kontratını bu yaz uzatma ihtimalinden bahsedilse de, bana öyle geliyor ki; Bosh Raptors'ın bu sene ne yapacağına bakmak isteyecektir. Kısacası takımın gelecek 5-6 senesinin kaderini, önümüzdeki sezon belirleyecek diyebiliriz. Başarılı olabilirler mi? Çok zor gözüküyor. Ben şahsen playoff yapmalarını bekliyorum ama Celtics, Cavs veya Magic ile eşleşmeleri durumunda, favori takım onları büyük ihtimalle süpürecektir.

Bosh, eğer bu yaz kontratını uzatırsa, 5 yıl boyunca, eski Garnett gibi takımını sırtlamaya çalışıp başarısız olan bir süperyıldız izleyeceğiz gibi geliyor bana. İmzalaması durumunda Hedo ve diğer oyuncular umarım beni yanıltırlar ve başarılı bir Raptors takımı oluşur gelecek senelerde. Yabancı oyuncuları çoğunlukta olan Raptors'ın Avrupa basketbolu ile NBA'e karşı olan savaşını izlemeye hazır olun.

2 FARKLI FIKIR:

Ömer dedi ki...

Raptors'in hic bir zaman sampiyonluk sansi olmayacaktir bu duzende. Cunku populer bir takim degil + bir Kanada takimi. Ozellikle endustriyellesen spor kulturu buna izin vermiyor, aynisini gecmiste cok basarili olan NHL'deki Kanada takimlari icin soylemek de mumkun.

Ancak Bosh eger hatirlanmak istiyorsa, bunu zaten sampiyon olarak degil de Raptors'da kalarak yapabilir. Yavas yavas franchise rekorlarini ele gecirmeye basladi. Bir kac noktada daha Carter'i gecti mi, kulup tarihinin 1 numarali oyuncusu olacak. E daha ne olsun?

sabonis dedi ki...

Şampiyon olarak hatırlanmak istediğini özellikle belirtiyor ama. Sadece Raptors takımının rekorlarını kırarak tatmin olacağını sanmıyorum.