BIY AD

29 Haziran 2010 Salı

Steve Wonders Geri Döndü

İki hafta önce Suns'daki genel menajerlik koltuğunu finansal sebeplerle bırakan Kerr, Suns öncesi yaptığı işine geri döndü: TNT yorumculuğu. İzleyiciler için çok güzel bir haber, çünkü televizyon yorumculuğu menajerliğinden çok çok daha iyi Kerr'ün. Aslında iyi yorumcuların, takımların eksiklerini gördükleri, analiz edebildikleri için genel menajerliklte de başarılı olacaklarını varsayardım ben ama Kerr bunu pek doğrulamadı. Tabii öyle oyunlardaki gibi "Tamam ben Chris Bosh'u beğeniyorum, bizim takıma da uyar, hemen alayım" tadında gerçekleşmiyor olaylar genel menajerken. Arıyorsunuz Bosh için ne düşündüğünü soruyorsunuz karşı tarafa mesela, "Nash ve Hill'i ver" diye cevap geliyor. Basit değil yani. Yine de bu sezonki Suns Spurs'ü süpürdüğü ve Lakers'a kan kusturduğu için başarılı sayılabilir Kerr. Zaten birkaç önemli yazar da Kerr takımına güvendiği, Amare'yi takas etmediği için övdü. Ama tabii sonuç olarak yine hüsran.

Konuya dönelim. Steve Kerr çok başarılı bir yorumcudur gözümde. Bazen çok açık olan ve herkesin bildiği şeyleri aktarır bu biraz benim gözüme batar ama genel yorumculuğu hakkındaki görüşümü etkilemez. Maçlar hakkındaki kritik detaylara yer verilen, başlığa koyduğum 'Steve Wonders' bölümleri de çoğu NBA yorumcusundan daha iyidir.

2 FARKLI FIKIR:

Asphalt Monkey dedi ki...

Yahoo'ya da dönüp dönmedigi hakkinda bir bilgin var mi? Yazilari da güzel oluyordu.

sabonis dedi ki...

bilmiyorum maalesef hayır.