BIY AD

28 Haziran 2010 Pazartesi

Konyalı Portlandlılar 1 Yaşında !!

İnsan doğumgününü unutur mu? Ben blog'unkini unuttum. 20 Haziran 2009'da başlayan macerada 1 yılı doldurdum. Amacım güncel ve yoruma dayalı bir NBA blog'u tutmaktı. Son bir ayda tempo olarak biraz yavaşlamak zorunda kalsam da blog'u mümkün olduğunca güncel tutmaya çalıştım hep. Herhalde bundan daha aşağı inmez tempo. Ayrıca blog'un güncel kalmasına katkıda bulunan Kadir, Yusuf ve Soner'e de teşekkür etmem gerekiyor. Ben maçları mümkün olduğunca fazla izlemeye çalışsam da, maç değerlendirmelerini yazacak vaktim hiç olmuyordu. Onlar özellikle bu konuda ve bazı başka konularda da blog'a katkıda bulundular. Mesela Soner draft değerlendirmelerini yazarak benim eksik olduğum bir konuda sizleri bilgilendirdi.

Son olarak da siz okurlara teşekkür ediyorum. Blog'a giriş ve yazılara gelen yorum sayısı arttıkça insanın içinde ister istemez yazmak için daha büyük bir şevk oluşuyor. Bunu bana ve yukarıdaki üçlüye sağladığınız için teşekkürler. Tabii unutmadan, sitenin duyurulmasında katkıları için Salsabasket'in sahibi Anıl'a da teşekkürlerimi iletmeliyim...

Bu blog'da taraf tutmamama rağmen, blog'un ismine istinaden şu resmi de kullanmam gerekliydi:

31 FARKLI FIKIR:

Dan Dirik dedi ki...

nice yıllar diyelim o zamam, basketbol tanrıları google yasaklarından korusun =)

Alpisbayram dedi ki...

Bu blogun fanatik bir takipçisi olmamla beraber bir de önerim olucak. http://thehoopsmarket.blogspot.com/ sanırım bu blogtan bihaber değilsinizdir. Konyalıportlandlılarda da bir Transfer Market bölümü olsa ve en önemlisi Türkçe içerik sağlasa takipçi sayısının artacağı görüşündeyim. bu arada Tebrikler ve iyi ki doğdun KP.

gay.prof dedi ki...

Hadi hayırlı olsun bir dünya sansür uygulasanda bana;)

stickman dedi ki...

nice yıllara :) Rasheed Wallace çiçek gönderdi nereye koyalım :p

saLsa dedi ki...

Nice yaşlara baba..
Daha nice nice yıllara..
saLsa

Adsız dedi ki...

çok güzel.. nice seneler.. nice postlara... ben de bir şey soracağım. bu blogu güzel yapanlardan bana göre en önemlisi yazıların yanında kullanılan resimler. mesela şu iki resim de çok manidar... nereden buluyorsun böyle? mesela bu ikinci pasta muhteşemdi. bir resim arşivin mi var?

Unknown dedi ki...

nice yıllara. daha 135678654 yıl daha var kutlanacak:)

xenith dedi ki...

hayırlı olsun, nice yıllara :)

lamhaltas dedi ki...

yaptiginiz is gercekten cok degerli. saat farkindan dolayi isinde gucunde olan bircok insana nba i takip etme sansi veriyorsunuz. sayenizde uzun suredir yetersiz turkce haber siteleri yuzunden takip etmek istemedigim nba'ya tekrar kanalize oldum:) sagolun ve aynen boyle devam edin.

iyi ki dogdun konyali portlandlilar!

lostlife dedi ki...

daha önceleri nbatr takip ederdim neredeyse anlık olarak haberleri türkçe olarak yayınlardı snra onlara ne oldu bilemem ama ck degiştiler:))
daha sonra tesadufen murat kosavadan ögrendim hidayetin transfer dedikoduları olduğu sra ismini o zmndan beri en cok ziyaret ettiğim sayfadır ama bir yıl olduğunu farketdemedim nice senelere:)))

Çağrı dedi ki...

günde en az bir defa uğramazsam kendimi eksik hissettiğim bloglardan biri ..

Nice senelere KP !

Adsız dedi ki...

adamsın . umarım bırakmassın bu işi. takipteyiz

GrandVizier dedi ki...

Cümleten hayırlı olsun nice senelere..:))

keymark9 dedi ki...

uzun yıllar keyifli yazılarını(zı) okumak dileğiyle. nice senelere :)

Cem dedi ki...

hepi börtdey :) nice yıllara

PIERREMANU dedi ki...

Şık şık şık diye alkışlarken, nice senelere dileğimi iletiyorum ve "Viva Ginobili!" diyerek doğum gününüzü kutluyorum.

Paul Pierce dedi ki...

kutlanacak sayısız doğum gününden ilki :D
nice yıllara..

Cereyancı dedi ki...

Nice yıllara...Büyük emek harcadığınız,ne kadar severek yaptığınız çok belli.. Bizim size teşekkür etmemiz lazım herhalde

U. dedi ki...

nice yillara efenim

Adsız dedi ki...

onu bırakta nolcak bu portlandın hali? babbitt iş yapar mı? takas var mı yakında?

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Türkiye'de iki basketbol blogu takip ediyorum, tabi artık blogluğu aşıp gerçek birer kaynak oldunuz. Konyaliportlandlilar ve Salsabasket. İnşallah uzun yıllar devam edersiniz, kolay gelsin nice senelere

Adsız dedi ki...

merhaba. resimler hakkında bir soru sormuştum ama, sanırım dalgınlığınıza gelmiş. nereden buluyorsunuz resimleri? :)

Dan Dirik dedi ki...

@adsız
birthday cake blazers yazınca direk çıktı mesela. google candır :P

Unknown dedi ki...

Nice yıllara
İlk kuruldğundan beri günübirlik ytakip ettiğim bloglardan biri..
Yazar kadrosununda genişlemesiyle daha da bir güzelleşti.
Aslında daha da geliştirilebilir blog istendiğinde.. Mutlaka bu işe gönül vermiş b,r kaç yazar arkadaşımız daha çıkacaktır..

bonusmayil dedi ki...

Nice yıllar dilerim, umarım sürekli bu kalite ve güncellilik ile devam edersiniz .)

Alperen dedi ki...

Nice yıllara

sabonis dedi ki...

herkese teşekkürler çok.

@resimleri soran adsız: google, yahoo ve espn. bazen yazıyı yarım saatte yazıyorum üstüne yarım saat resim arıyorum istediğim şekil birşey bulamazsam.

sabonis dedi ki...

sitenin yenilikleri ve ileri gitmesi konusunda ise biliyorum gidilecek yol var ama vaktim ve mecalim yok bunu yapacak maalesef. bir süre böyle gidecek gibi gözüküyor.

Semih. ~ dedi ki...

ne mutlu bizlere :)) nice seneler

quaking dedi ki...

nice yıllara inşallah

Gizem dedi ki...

Biraz geç oldu ama..:D hiç bitmesin..nice yıllara<.99