BIY AD

20 Mart 2011 Pazar

Bynum 2 Maç Ceza Aldı

Dün sabah videosunu koymuştum blog'a ve Bynum'ın ceza alması gerektiğini belirtmiştim. NBA de bu kararı geç de olsa 2 maçlık cezayı açıkladı. Ben bu zamana kadar bir ses çıkmayınca ceza gelmeyeceğini sanmıştım yanılmışım. Gece 03:30'da Blazers karşısında forma giyemeyecek Bynum. 2 maç yerinde karar bence, ha bana kalsa bu tarz sakatlamaya ve can yakmaya yönelik, pislik hareketlere 3-4 maçtan aşağı vermem ayrı konu. Yeri yok çünkü parkede bunların.

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

bynumun miami maçındaki shaqı tahrik etmesiyle karaktersizliğini öne sürmüştü zaten bu adamı pek sevmem sporcuda değil bana göre kendisi

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Bence de 2 maç cezanın caydırıcılığı yok. Çok daha ciddi cezalar verilmesi lazım. Çünkü gerçekten çok ters düştü Beasley. Sıçramış oyuncuya böyle hareket yapılmaz.

Adsız dedi ki...

Amare kaç maç ceza aldı beyler bogut kaç ay sakat kaldı hala eskisi gibi açamıyor dirseğini çok bile ceza vermişler bynum a