BIY AD

21 Mart 2011 Pazartesi

Yine Cousins Yine Olay


Link

Yaramaz çocuğumuz Cousins, Ridnour'a hafif dirsek koyarak bir perdeleme yapınca, Ridnour sinirleniyor ve itiyor var gücüyle kendisinden 50 kilo ağır olan pivotu. Sonra da haliyle Cousins üstüne yürüyor Ridnour'un. Karşılıklı teknik faul çıkıyor. Cousins ile Ridnour dalaşmaya başlayınca, onları ayırmak isteyen Pekovic'i de itiyor Cousins. Yetmiyor yine araya girmeye çalışan Webster'ı da itiyor. Zaten ikinci teknik faulü de bu hareketten sonra alıyor ve atılıyor Cousins. Ben anlamıyorum bu oyuncunun kafa yapısını. Tartışan veya kavga eden iki kişinin arasında başkaları girip iyi niyetli bir şekilde ayırmaya çalıştığı zaman, olay hemen yatışır. Ama yok Cousins için o sırada düşman sadece Ridnour değil, bütün karşı takım. Kimsenin kendisine dokunmasına izin vermiyor. Yahu iyi niyetliler işte niye hala alevlendiriyorsun ortamı? Senin sinirin Ridnour'a karşı, diğerlerine değil ki... Bu arada hakemlerin de Ridnour'a ilk başta sportmenlik dışı faul çalmayarak hata yaptığını söylemeliyim. Tamam belki Cousins ufaktan dirseğini çıkararak perdeleme yapıyor ama Ridnour'un itmesi çok daha ağır bir hareket... Cousins biraz da kısa sürede yaptığı isim sayesinde atıldı diyebiliriz oyundan.

Bu arada hakemle de hafif itişmiş, ondan dolayı da ceza alması gündemdeymiş ama kendim açıp maçı izledim, bu videoya da baktım, bir hakemle itiştiğine şahit olmadım.

13 FARKLI FIKIR:

Unknown dedi ki...

hakemin de elini itiyor sadece çek ellerini üstümden triplerine girerek itişme falan yok videoda.

Adsız dedi ki...

2. teknik faulden sonra hakem elini cousinsin beline koymuş oda çek lan elini şeklinde itmiş :)

Adsız dedi ki...

eskenese bişimi oldu o bos bırakamzdı burraları

Adsız dedi ki...

Ridnour da delikanlı çocukmuş o boy posla

Adsız dedi ki...

çok üstüne gidiyorlar bu genconun. olur böyle şeyler, daha adam 20 yaşında. yok bu akıllanmayacak demenin de alemi yok.

QuaresmA dedi ki...

Bu oğlanın adı çıkmış, 2. teknik faullük birşey yok. Ayırmaya gelenleri de o kadar sert ittirmiyor ki, oraya ayırmaya gelip gelmedikleri bile tam belli değil.

Basketbol erkek sporu, iki itiştiler diye oyuncu diskalifiye edeceklerse basketbol hiç oynanmasın daha iyi.

Adsız dedi ki...

Basketbol erkek sporu da ne demek. Bir şekilde ulaşalım birbirimize seni kız halimle hallaç pamuğuna çeviririm

Adsız dedi ki...

21:23'teki adsızın verdiği ayarı saygıyla selamlıyorum :)
Celal

Adsız dedi ki...

21.23 teki adsızın ergen ötesi konuşmasına ''yıpratırlar abim'' diyorum

Mustafa Uğur dedi ki...

Ayara selam... Yeni Cousisns'ler yetişiyor maşallah buralarda :)

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Daha adam 20 yaşında.Çok üstüne gidiyorsunuz siz de canım. İnsan 7sinde neyse 70inde de olur lafını çok ciddiye almayın :D

Zaten ayırmaya gelenlerin ayırmaya geldiği belli değil (nasıl cümle lan bu!?). Hakem araya girmese dalacak 5 kişi 1 adama. Delikanlılık mı lan bu! HEYTTT ULANNN! Teker teker gelin.

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Erkek sporu geyiğine de acayip hasta oluyorum be abi.

Bunu diyen adamlar her zaman idolüm olmuştur. Nası bir ayrımcılık bu arkadaş?!

00.00 beni yıpratma abi yalvarırım.

Adsız dedi ki...

00.50 hayatında smaç basabilen bi dişi gördün mü erkek sporu olcak tabi bi işi kim daha layıkıyla yaparsa o iş onundur genç nesil