BIY AD

22 Mart 2011 Salı

Smart Bindiği Dalı Kesiyor

Geçtiğimiz günlerde Stephen Curry ile koç Keith Smart'ın arasının pek de iyi olmadığına dair haberler çıkmıştı. Bunun daha çok Curry'nin dakikaları ile ilgili olduğu söyleniyordu. Ben de bu sezon toplam 6-7 Warriors maçı ancak izlemiş olduğum için hiç dikkatimi çekmemişti böyle bir sorun. Sonra istatistiklerine bakmıştım, geçen seneki 36 dakikasına karşılık, bu sezon 34 dakika alıyordu. Pek anlam verememiştim, bunun üzerine Golden Stateli bir gazeteciye sordum olayı. O da aslında dakikalarda çok büyük bir düşüş olmasa da Curry'nin yaptığı basit hatalardan sonra kenara alındığını, uzun süreler kenarda tutulduğunu, maçın önemli sürelerini bench'te oyunu izleyerek geçirdiğini söylemişti. Yani Smart biraz "Daha dur, sen henüz büyüyüp adam olmadın" diyormuş Curry'e anlayacağınız.

Ama bu haberlerin üstüne dünkü Spurs maçını izledim. O da ne? Curry sadece 20 dakika aldı. Tamam biraz faul problemi yaşadı ama takımınızın en yetenekli oyuncusunu 4 faulü var diye, maçın bitimine 4 dakika kalaya kadar saklamazsınız. Bunu 5 faulü varsa yaparsınız sadece. Hani her oyuna girdiğinde faul yapar, devreye girerken 3 faulü vardır, 4. çeyreğe girerken 5 faulü vardır anlarım ama bu nedir Keith Smart? Bu çocuk kulübün geleceği olarak görülüyor, sen de çıkan haberlerden sonra "Hiç kendi stilimden taviz vermem, tam tersi daha da kısarım dakikalarını" mı diyorsun? Galiba bindiği dalı kesmek deyiminin anlamını sergilemeye çalışıyor Smart...

0 FARKLI FIKIR: