BIY AD

26 Mart 2011 Cumartesi

NBA Oyuncularından Anlamlı Yardım

Bilindiği gibi Japonya, geçtiğimiz günlerde deprem ve tsunami felaketiyle sarsılmış ve büyük bir yıkım yaşamıştı. Japon halkı yaralarını saradursun onlara çok anlamlı bir yardım da Gasol ve Rose önderliğindeki NBA oyuncularından geldi.

İlk açıklamayı Rose yapıp Cuma günü oynayacağı maçta atacağı her sayı için Japonya İnsani Yardım ve Kurtarma Fonu'na 1000 $ bağışlayacağını söylemişti. Hemen ardından Pau Gasol de aynı şekilde attığı her sayı için 1000 dolarlık yardımda bulunacağını açıklamış bu iki oyuncuya daha sonra LaMarcus Aldridge, Marc Gasol, Al Horford, JaVale McGee, Russell Westbrook katılmıştı.

Dün oynanan karşılaşmalarda Rose 24, Pau 26, Aldridge 14, Marc 14, McGee 13 ve Westbrook 19 sayı atınca 110 bin dolarlık yardım şimdiden yerine ulaştı diyebiliriz.

Bunların yanında D.J. Augustin, Jarron Collins, Jason Collins, Mike Dunleavy Jr., Tyreke Evans, Danilo Gallinari, Xavier Henry, Antawn Jamison, Jason Kapono, Quincy Pondexter, Brian Scalabrine, Etan Thomas ve Ben Wallace da attıkları sayılardan bağımsız olarak bağışta bulunacaklarını açıkladılar.

Bu bağışlar, direkt olarak deprem ve tsunami felaketinin vurmuş olduğu bölgelerdeki insanların öncelikli olarak sağlık masraflarını karşılayacak olması bakımından büyük önem taşıyor. NBA'in organizasyon olarak zaten sosyal yardımlaşma konusunda ne kadar hassas ve duyarlı olduğunu biliyoruz. Oyuncularında bu anlamlı davranışı gerçekten takdire değer.

3 FARKLI FIKIR:

morondo dedi ki...

aferin gasol'la rose'a, böyle zamanlarda gösterin liderliğinizi. yalnız scalabrine olsam her sayı için bi milyon dolar vermeyi tahaüüt ederdim.

Adsız dedi ki...

az atmışlar ama biri bile 30 u geçememiş ayıp yani ben olsam döşerdim 40 sayı şanım yürüsün

Adsız dedi ki...

Ekleyeceğim yorumu başka bir yerde görmüştüm ama insanın aklına gelebiliyor:

"Bu Cuma akşamı Rose’un şutunu bloklarsa Marc Gasol’ü pisliğin teki yapar mı? Westbrook yardım için şahsi oynamaya çalışmalı mı? Hem Rose, hem Pau oyunun her alanında oynayabiliyorlar, Pau NBA’in en iyi uzun pasörü, kendilerini zorlamalılar mı? Bir bağış miktarı söyleyip geçemiyorlar mı? Kötü oynarlarsa ne olacak? Koç için de zor bir durum, maç koparsa bu oyuncuları dinlendirir mi sizce?"

Gerçekten sadece bir değer söylemeleri yeterdi. Neyse yaptıklarının çok güzel bir şey olduğunu değiştirmez bu sonuçta.