BIY AD

7 Nisan 2011 Perşembe

Big Ben Bırakabilir

Ben Wallace geçtiğimiz günlerde verdiği demeçte basketbolu bırakabileceğinden bahsetmiş ve eklemiş: "Fiziksel durumumu göz önüne alarak kendim için en iyi kararı vermeye çalışacağım. Artık yaşlandığımı hissediyorum. Saçlarımın rengi griye değil beyaza dönüyor".

Wallace, Pistons'ın ikinci "Bad Boys" döneminin belki de en önemli parçalarından biriydi savunmada yapyıklarıyla. 2004 yılında "Yıldızlar Topluluğu" Lakers'ı finalde dillere destan bir şekilde dize getirerek başlayan Pistons'ın başarı serisi, 2005 yılında NBA finali daha sonra da yaptıkları 3 yaka finali ile devam etmişti. Savunma takımlarını seven bir basketbol severin belki de izlerken en keyif aldığı takımların başında o dönemki Pistons geliyordur. Fakat 2006 yazında kontratı biten Big Ben, arkadaşlık ve başarı değil de parayı tercih edince kendisi için çöküşün başlangıcını hazırlıyordu. Daha sonra gelen Cavaliers ve tekrar Pistons'a dönüş maceralarında asla eski yaptığı etkiyi yaratamayacaktı. Ne yazık ki zaman, genelde fiziksel özellikleri ve mücadelesi sayesinde ligde kendine yer edinen oyunculara daha acımasız davranıyor ve bir anda en tepeden en aşağıya indirebiliyor onları. Wallace da bunun en somut örneklerinden biri.

Kariyerine 1 şampiyonluk, 4 All-Star, 4 yılın savunmacısı gibi ödülleri sığdıran Ben Wallace, eğer lig önümüzdeki sezon lokavta giderse büyük ihtimalle şu anda kariyerinin son maçlarına çıkıyor.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

sut denemeleri sayi oldugunda seyircinin verdigi tepki hala aklimda, olaganüstü bir olaymis gibi seviniyorlardi, haksiz da sayilmazlardi...adamin kac tane air-ball'u var kimbilir

Adsız dedi ki...

hayatında sadece bir kere amerikadan forma aldırma fırsatı olmuş , onda da ben wallace forması aldırmış biriyim . bana basketbol maçlarında sayılarımı değil de ribaund ve bloklarımı saydıran bu adamdır . eğer bu lokavt şeysi olur da big ben bırakırsa , haberi alacağım gün hüngür hüngür ağlamaktan korkuyorum ..

Adsız dedi ki...

hayatında bir kere amerikadan forma aldırtma şansı yakalamış onda da ben wallace forması almış biriyim . maçlarda sayılarımı değil de rebound ve bloklarımı sayma sebebimdir bu adam . olur da söylendiği gibi bu adam bırakırsa , haberi alacağım gün hüngür hüngür ağlamaktan korkuyorum ..

Ender dedi ki...

herkesin düşünceleri farklıdır fakat ben şahsen bad boys'u jordan'ın efsane takımına hep tercih etmişimdir. tabii ki chuck daly reisin pistons'ından bahsediyorum. big ben'li, rasheed'li dönemde de detroit savunması çok iyiydi gerçekten fakat orjinal bad boys bir başkaymış.

bigben dedi ki...

Yazdıklarımın hepsini sildim. O yaz bizi bırakıp gittiğinde kızamadım, öfkemi içimde sakladım. Bigben'den ziyade "GentleBen" aslında o. Adamım...
Bırakma zamanı geldi. Her şey için teşekkürler

Era Brown dedi ki...

izlemesi cok keyifli bir oyuncuydu. Onu herkes hatirlayacak.