BIY AD

5 Nisan 2011 Salı

Gecenin Hareketleri - 2 Nisan


Link

Efendim Cuma gününden beri çılgın hastayım arada sırada bir şeyler yazmaya çalışsam da, daha çok dinlenmeyi tercih ediyorum şu sıralar. Ama baktım eksik kalmış bu videolar koyayım dedim. 10 numarada Conley'nin alley-oop pası günün en kötü 10'una girermiş bence. 6 numarada Thornton'ın blok pek güzel, kendisini hiç beğenmem ama hakkını verelim. 4 numarada Rose'un turnikesi fazlasıyla klasik ve normalde Top 10'a girmez ama Brewer'ın üst üste yaptığı 2 top çalma muhteşem gerçekten. Zaten bu adamın bütün olayı bu. Şut atamayan şutör guard yoksa nasıl NBA'de milyonlarca dolar kazansın? 3'te, Chicago'nun sezon boyunca gördüğümüz müthiş paslaşmalarından birini görüyoruz, daha önce Ömer'in asistiyle bulunan birkaç smacı Top 10'da görmüştük bu sefer smacı Ömer vuruyor. 2 numarada Aminu yetişemeyecek sandım, muhteşem gerçekten. Bayless'ın yaptığı faulün cezasnı ise James Johnson ödüyor. Helal olsun Rose'a, en ufak bir itiraz bile etmeden pozisyonu kovalayıp takımının 2 sayı yemesine engel oluyor. LeBron veya Kobe olsa muhtemelen kollarını açıp hakeme bakarlardı, takımları da sayıyı yerdi...

1 FARKLI FIKIR:

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Ömer'in smaç da bombaymış haa!