BIY AD

25 Nisan 2010 Pazar

25 Nisan Playoff Programı


25 Nisan Pazar 20:00 (NTV Spor banttan 00:30) / Boston Celtics - Miami Heat
25 Nisan Pazar 22:30 (NBA TV) / Cleveland Cavaliers - Chicago Bulls
26 Nisan Pazartesi 02:00 / Dallas Mavericks - San Antonio Spurs
26 Nisan Pazartesi 04:30 / Denver Nuggets - Utah Jazz


Evet efendim yine "Futbol > Basketbol" kuralı ile karşı karşıyayız. Banttan yayınlanacak Celtics - Heat maçı. Gerçi yani 4-0 da olsa 3-1 de olsa çok önemi yok artık. Celtics %99 turu geçen taraf olacak.

LeBron James hakemlerden şikayetçiydi son maçta ve gaz olarak çıkacaktır. Hatta Mike Brown ile Danny Ferry'nin Stu Jackson ile maç sonrası görüştüklerini falan dile getirmiş bir Chicago gazetesi yazarı. Artık ne kadar doğruysa... Biraz Cavs'in kayırıldığı bir maç izleyebiliriz yani. Hoş kayırılmasalar da, her şekilde bugün 3-1 olacağına inanıyorum ben serinin. İki takım arasında gerek kalite gerek derinlik olarak büyük fark var.

Mavs'de Dirk'e bir tane bile yardımcı çıksa Spurs'ü zorlayacaklar ama kimse öne adım atamıyor. Hele Butler - Marion ile koç Carlisle'ın arasında neler konuşuluyor şu sıralarda kim bilir... Serinin 3. maçında bu ikiliyi neredeyse hiç oynatmamıştı 2. yarıda Carlisle. Butler bench'ten bile kalkmamıştı. Spurs'ü eleyeceklerse Butler'sız bu iş olmaz, burası kesin bana göre. Ancak şartlar şu anda Spurs'ün avantajlı olduğunu gösteriyor.

Nuggets - Jazz serisi maalesef en az takip ettiğim seri oldu (Blazers - Suns ile beraber). 1 maçın neredeyse tamamını, 1 maçın da yarısını izledim ancak. O yüzden bir fikir belirtmem zor. Sakatlıklardan sonra Nuggets için kolay bir seri olacağını düşünülüyordu. Ancak Jazz herkesi yanılttı. Millsap'in savaşçılığı Nuggets'ın pota altını yıldırıyor. NBA'in korktuğu Nene - Andersen - K-Mart rotasyonunun kendine gelmesi lazım...

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

utah'ı herkes küçümsüyor anlamış değilim. ters gelen bazı takımlar var ama bu takım nba in en tehlikeli takımlarından biri. kaç yıl kuzeybatı'yı kazandı bakıyorum bir sonraki sezonun tahminlerine yine kuzeybatı da favori denver. zorla kazandırdılar yani. neyse utah memosuz zayıfladı mı , bir açıdan evet ama özellikle ilk maçta gördüğüm ve çok tehlikeli bulduğum dış atışa yönelme olayı fesenko-koufos ile zorunlu da olsa dengeyi buldu ve çok iyi oldu. kalan maçlarda takımlar evlerindeki maçları alırlar ve seri 4-2 biter diye düşünüyorum. oklohama'nın lakers'ı yıpratmasına göre batı finali de hiç uzakta görünmüyor bana. ilerisine zamanı gelince bakarız.