BIY AD

29 Nisan 2010 Perşembe

28 Nisan Playoff Programı

29 Nisan Perşembe 03:00 (NBA TV) / Milwaukee Bucks - Atlanta Hawks
29 Nisan Perşembe 05:30 / Utah Jazz - Denver Nuggets

Bucks'ın 2. maçı kazanması şaşırttı biraz ama bunda Hawks'un vurdumduymaz oyununun da payı vardı. Bugün artık kaybederlerse dönüş olmayabilir. Joe Johnson izin vermeyecektir buna zira Bradley Center'da tek oynamaya niyeti olan oyuncuydu. Bucks'ın Hawks'daki 2 yaratıcı oyuncuyu kilitlemesi lazım.

Carmelo'nun yardım çağrısına Nuggets'dan kim cevap verecek? Karl gittiğinden beri aslan yerine kedi modunda oynamaya başlayan Billups mı? Yoksa Nene mi? Aslında takım halinde defansta birbirlerine yardım etmeliler. Hücumda Memo yokken daha sınırlı bir takım haline gelen Jazz'dan bile ortalama 112 sayı yiyorlar, hem de ortamın çok daha sert olduğu playofflar'dayız. Carmelo elenmek üzere olarak çıktığı karşılaşmalarda henüz galibiyet alamamış 0-6 durumda. Nuggets da 1994'ten beri böyle bir maçı kazanamamış hiç. Bugün trendin kırılmasını bekliyorum, yeter ki biraz defans yapmayı hatırlasınlar... Billups takıma "Playofflar'da elenmeye hazır değiliz" mesajı veriyormuş bu arada, çıkıp son 1 aydaki en iyi performansını göstermesi dileğiyle. Ayrıca "Deron Williams'ı ben savunacağım, daha sertim Afflalo'ya göre" demiş ama izlediğim 2 maçta Billups savunurken Deron çok iyi oynuyordu...

0 FARKLI FIKIR: