BIY AD

27 Nisan 2010 Salı

Amare ve Fair Play


Link

Glen Davis'in Shaq olayı kadar pislik değil belki ama çakallık olarak nitelendirilebilr Amare'nin yaptığı. Bu sabahki değil, 3 gün önceki maçta gerçekleşmiş olay. Amare geçtiğimiz yazdan beri sakat olduğu bilinen Batum'un sağ omzuna çaktırmadan (gözlüğü düzeltme bahanesiyle) ufak bir darbe vuruyor. Amaç tabii zarar vermekten çok rahatsız etmek ve Batum'un kafasına girmek diyebiliriz. Nitekim o çarpışmayla zarar görecek olsa Batum'un evden bile çıkmaması gerekiyor. Yanlış anlamayın Amare'yi falan savunmuyorum, direk olarak rakibin psikolojisini bozma odaklı, kötü niyetli bir hareket. Hatta spiker de "Amare seri boyunca her fırsatta bunu yaptı." diyor. Ne kadar doğru bilemiyorum. Amare'nin pek çok kişinin gözünden - en azından karakter yönüyle - biraz da olsa düşeceği kesin...

Dün gece videoyu paylaşan adsız'a teşekkürler.

4 FARKLI FIKIR:

Onur Aksoy dedi ki...

videonun altındaki yorumlarda suns taraftarı oldukları muhtemel kişiler "amare gözlüğünü düzeltiyo,abartmayın" tarzı mesajlar yazmışlar. güldüm sadece. maçı canlı izliyodum. o anda da sövmüştüm, amare o kadar ince bi çakallıkla yaptı ki itliğini..ayrıca amare o itliği yapmamış olsa ve batum onu durduk yere hiddetlenip itmiş olsa, bahse girerim amare dönüp olay çıkartırdı.zira o anda ortam gergindi, phoenix gerideydi ve amare B.Roy'la az evvel didişmişti,amare haklı olsa kesinlikle çıldırırdı o anda.

Adsız dedi ki...

Bence burada art niyetli olan olayı ekzajere(futbol yorumcuları çok kullanır bu kelimeyi herhalde böyle durumları anlatıyor) eden Batum bence. Böyle ufak bir temasta dahi canı yanıyorsa sahada ne işi var. Basketbol temas oyunu maçın doğal seyrinde bundan 10 kat daha güçlü darbeleri zaten alıyor/acak. Bence burada Batum Amare'nin üzerine oynuyor hakemlere hedef gösteriyor.

Ki zaten Amare'nin kasti bir hareketi falanda yok adam yürüken gözlüğünü düzeltiyor o esnada BAtum hangi omuzunun sakat olduğunu kestirip hamleyi oraya doğru yapması dahi imkansız.

Adsız dedi ki...

bogut'u havadayken ittirip sakatlayan da amare'ydi bu tarz pislikleri yapıyor. aslında iki kere diz ameliyatı geçirmiş adamın bunu yapmaması lazım ama...

OnurBatıYakası dedi ki...

Valla sakat koluna saldırmayı düşündüğünü zannetmiyorum ama %100 bir art niyet var.Hatta ceza'da yemesi gerekir.Basketbol temas oyunu ama maç oynanırken temas oyunu, dururken değil ve ayrıca ufak temas değil o.Bir insanın yürüyerek dirseğiyle sana vurması ufak temassa büyük olması için ne olması lazım uçan tekme mi?Batum'un hiç günahı yok, durup dururken birisi sana vurursa tepkini gösterirsin.Birde hakemlerin burdaki kararı tamamen yanlış.Eğer Amare yanlışlıkla çarpsa Batum onu itince tepki göstermez mi?Hakemler bunu göremiyecek kadar şuursuz.