BIY AD

5 Temmuz 2009 Pazar

1 Numara, Kral, Efsane

Dile kolay, tamı tamına 15 Grand Slam. Ayrıca daha 1 ay önce, 4 Grand Slam'i de kazanma başarısını da elde etti. Yaptığı vuruşlar ve oyunu okuyuşu anlatılmaz yaşanır. Federer, beyefendiliği ile de zaten dünyadaki sayılı sporculardan biri. Bir kez daha tebrikler Fedex hatta biz Türkler'in deyimiyle: Fedo.
Roddick'e de bu müthiş final için teşekkür etmeliyiz. Hafif ağlamaklı oldu ama tenisin gelmiş geçmiş en büyük ismine yenildiği için çok da üzülmemeli.
Buradan Sampras'a da tebriklerimizi gönderelim. Federer "Ben bu rekoru kırdığım sırada, orada Sampras'ın da olmasından büyük gurur duyarım" diyerek kendisini davet etmiş. Sampras da bu isteği geri çevirmemiş, gelmiş. Merkez kortta, Federer'in, kendi rekorunu çimlere gömdüğünü izledi ve bu tarihi ana tanıklık etti. Üstelik gülümsemesi ve alkışlarını eksik etmeden...
Türkiye'de daha 2 sene evvel yaşanan bir olayı aktarmak istiyorum. Tanju Çolak, Hakan Şükür'ün onun rekorunu geçmesi sonucu NTV'ye bağlanıyor. Sonrasını ondan dinleyelim: "Hakan'ı tebrik ediyorum ama şu unutulmasın ki ben bu kadar golü ondan daha az maçta attım. Yani aslında benim başarım onunkinden daha büyük ama yine de tebrik ederim Hakan'ı."
Tanju'yla, Sampras arasında kocaman bir fark var !!!

Ayrıca son olarak, Federer'in Netjets reklamını vermeden olmazdı:

3 FARKLI FIKIR:

saLsa dedi ki...

Haha, reklam süper.

Hasan dedi ki...

Mactan sonra Roddick Sampras'in yanina gidip "I am sorry Pete, I couldn't hold him off" demesi epeyi bi guldurdu beni :)

SportsLine dedi ki...

Eylül'de 6 ve 16 olacak inşallah...:)