BIY AD

26 Ocak 2011 Çarşamba

Ağır Ol Haywood


Link

Dün gece bana göre en güzel maç olan Clippers - Mavs mücadelesinden görüntüler. Zaten tercih ettiğim maç da oydu. Son çeyreğin ortalarına kadar oldukça çekişmeli bir maç izledik ancak Terry ve Barea'nın azması sonucu Mavs, Eric Gordon olmayınca benim gözümde Griffinspor'a dönüşen Clippers'ı yenmeyi başardı. Baron Davis'in de son çeyrekteki ufak çaplı satışlarını da unutmayalım. Neyse efendim ne diyorduk Griffinspor dün gece yenilgiden kurtulamadı ancak az kalsın çok daha beter bir haber alabilirlerdi. Yukarıda izlediğiniz pozisyonda Gordon'dan sonra Griffin'i de uzun süreli olarak kaybedebiirlerdi. Haywood'a karşı 2 kat hızlı ayaklara sahip Griffin, rakibini rahatlıkla geçtikten sonra Haywood'un baltayı indirdiğine şahit olduk. Neyse ki Griffin'e birşey olmadı, sadece sol dirseğini sertçe yere vurdu. Kontrollerde de bir sorun çıkmamış. Ama sağ dirseğinin üzerine vücudu gelse Bogut'ta olduğu gibi çok kötü bir haber alabilirdik...

Pozisyonda elbette sportmenlik dışı faul çalındı. Mavs takımı ve taraftarlar neye delicesine itiraz etti onu da anlamadım. Hem yüzüne vuruyor, hem de Griffin'i son ana kadar kolundan çekip ters düşmesine sebep oluyor. Ağır ol Haywood, NBA'in şu anda en revaçta olan oyuncusunu sakatlasan milyonlarca kişiden ne sözler işitirsin biliyor musun? Ben gerçekten çok korktum, oradan biliyorum.

4 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

geçen sene de heat'e wadespor diyordun. bence artık yeni espriler bulma zamanı geldi :)

Bütün borular sizin olsun dedi ki...

Her gün aynı espriyi yapıyor sanki. Kaç kez Griffinspor demiş?

Adsız dedi ki...

wadespor esprisi çok yapıyordu, ondan sanırım.

Era dedi ki...

bu ve bunun gibi sporcu saglini tehlikeye aticak ve fair play gomlegine sigmayan hareketlerde nba yonetiminin ciddi cezalar vermesi gerektigini dusunuyorum. Bu ve bunun gibi soytariliklara 10 mac ceza gelsin bakalimbi daha yapiyor mu ? ilk yaptigi hareket oyun ici , ancak sicrayan oyuncuyu tutup cekistirmek aklin alicagi sey degil.