BIY AD

25 Ocak 2011 Salı

Cavaliers Adım Adım Rekora Doğru


Link

Şu anda NBA'in en istikrarlı takımı Cavaliers. İstikrarlı bir şekilde 'çok kötüler'. Dün gece Nets'in karşısına çıkmadan önce 16 maçtır kaybediyorlardı. NBA tarihinde en fazla üst üste maç kaybeden takım da kendileri, tam 24 maç ile. Gerçi onlarınki 2 sezona yayılmış bir seri, tek sezona baktığmıızda Vancouver ile Denver'ın 23'ünü görüyoruz. Sonuç olarak iki sezona yayılmış da olsa Cavs'in elinde bir rekor var ve anlaşılan o ki tek sezonluğu da ele geçirmeye çalışıyorlar.

İşte dün gece de Nets engelini aştılar bu rekoru kırmak adına ve kaybetmeyi başardılar. Tam 17 maç oldu mağlubiyet serisi. Cavs'in önünde Celtics, Nuggets, Magic ve Heat maçları var. Normal şartlar altında bunların hepsini kaybetmeleri gerekiyor. Etti mi size 21... Bunlardan sonra sırada Pacers, Grizzlies ve Blazers var. Pacers da pek formsuz şu sıralar ama Cavaliers'a güveniyorum, o maçı da isterlerse kaybedebilirler. Grizzlies de kendilerinde olan 23 maçlık rekora ortak olması için Cavs'i yenebilir, zaten daha güçlüler. Valla bakıyorum, daha konuşmak için biraz erken olsa da, NBA tarihine geçecek bir rekora doğru gidiyoruz galiba.

Yukarıda da maçın özetini verdim, Lopez'in son saniye basketinden önce Hollins kendini yırtıyor faul yapmak için ama hakemler bile rekora inanmış olacak ki faulü çalmıyorlar.

7 FARKLI FIKIR:

cavs dedi ki...

çok sarkastik bir yazı olmuş. çok güldüm, çok eğlendim okurken eline sağlık.

Adsız dedi ki...

sarılsaymış ya fauk almak için. kız çocuğu gibi vuruyor.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Lebron James faktörü :D

fdlmania dedi ki...

Lebron büyük oyuncuymuş gerçekten be.Nefret edin ya da sevin,gerçek bu..

Adsız dedi ki...

şimdi buralar "yok bu takım tamamen lebron üzerine kurulmuştu" ve "lottery'de 1. olmak için kasıyorlar" diyen kobe'cilerle dolacak.

Emir dedi ki...

yazıları facebook'ta falan paylaşabiliyor muyuz, paylaş butonu var mı çok anlamıyorum da blogger'dan =D

Devlet Bahçeli dedi ki...

lebron james bu takımdan gidince böyle çöküşe geçmedimi ? işte bunu kanıtlarcasına formül veriyorum:

cleveland'ın mağlubiyet serisi kaç? 17 lebron'un forma numarası kaç? 23

23'le 17'ti topla etti mi 40 !!!

ve milliyetçi hareket partimizin 40. yıldönümü kutlu olsun !!