BIY AD

27 Ocak 2011 Perşembe

Durant ve Kobe'den Farkım Ne?


Link

Bunu diyen Ben Wallace. Videoda izleyeceğiniz üzere Shelden Williams'ı tuzağa düşürüyor. Bu hareketi günümüzde en çok kullanan skorerler Kobe ile Durant. Bu şekilde pek çok kere rakiplerini kandırıp, oyuna getiriyorlar. Ancak bunu yapan oyuncu Ben Wallace olunca, Shelden Williams da afallamış. Faulden sonra "Bu gerçekten oldu mu?" bakışı yeterli herhalde herşeyi anlatmaya. Aslında iyi birşey yaptığının farkına varamamış o anda. Ben Wallace da yıllardır kendisine taktik faul yapıldığının ve kariyeri boyunca serbest atış çizgisinden %40 ile attığının farkında değildi herhalde. Nasıl bir güvenle şuta kalkıp serbest atış çizgisine gidiyorsa? İnsan utanır diyeceğim ama herhalde ilk serbest atışta airball attıktan sonra biraz olsun "Ben ne yaptım?" diye sormuştur. Durant ile Kobe'nin sadece insanlar "Vay be ne zeki oyuncu" desin diye değil takımlarına çizgiden sayı kazandırmak için bunu yaptıklarını anlamıştır Wallace artık. Ne de olsa aralarında %50'ye yakın bir isabet oranı farkı var...

Sen bizi güldürdün, Allah da seni güldürsün Ben Wallace. Airball'ların bol olsun.

8 FARKLI FIKIR:

bigben dedi ki...

Ben Wallace candır. Bu ligin en baba oyuncusudur. Adamımdır...

bigben dedi ki...

Bu arada Tom Gores'in ardından Eric Lefkofsky adlı bir girişimci takıma talipmiş. Sıkıldık beklemekten. Birisi alsın şu takımı işte. Bu zamana kadar en kötü döneminde bile NBA'in en değerli 4 organizasyonunda biri olmuştu Pistons (diğerleri: Knicks, Bulls ve Lakers). Fakat son yıl içinde +%20 değer yitirdi takım. İki yıldır yatırımları durduran Karen Yenge, ligin en iyi GM'lerinden Joe Dumars'ın elini kolunu bağlıyor. Geçen sezon takas yapmadık. Bu yaz da boş geçti.

Sabır taşıyor!

Önceleri Ilitch alsın diyordum da şimdi umrumda değil kimin alacağı.

Takımın değeri 479 milyondan 360 milyona düştü. Teşekkürler Karen. Ne de olsa miras... Ye ye bitmez!

calvin dedi ki...

emin değilim ama bi ara billups ile t-mac de dalgasını geçiyor olabilirler.

komedi ya.

Adsız dedi ki...

sayı atamasa da faul problemine sokmak için ideal bir yöntem. bedavadan işte.

Adsız dedi ki...

Ben Wallace'ın Durant'ten bir çok eksiği olabilirde Durant'te de şampiyonluk yüzüğü eksik. 2004'te de Detroit Lakers'ı rezil ederken Kobe'de ordaydı. O pozisyon Ben Wallace'ın komikliğini değil Shelden Williams'ın basketbol özürlü olduğunu gösterir. Ben Wallace gibi bir adamında kendisini kanıtlaması gerekmez zaten.

goldenaxe dedi ki...

Tam komedi olmuş.
Airball atmış tamam ama top sadece yavaş gitmemiş çok da alakasız bir yöne gitmiş :)

LexLuthor dedi ki...

ilk faul atışından sonra ben, ben wallace'ın şaşı olduğunu düşünmeye başladım. gözüm kapalı daha iyi atarım yahu :)

Era dedi ki...

kahkalar ile okudum, kahkahalar ile izledim. T-Mac'in bakisi cok manidar abi :D:D:D